test??????

A

Anoniem

Guest
Ik had nog effe iets...

Ik had gister ongie moeten worden, maar dat is niet het geval, nou heb ik vandaag een test gedaan, negatief.

Kan het nou het geval zijn, dat als ik over een paar dagen nog niet ongie ben, dan gewoon weer ken testen, en dat er dan wel positief wordt getest??

Alvast bedankt

XX zoey3

hoi Zoey3,

dat denk ik wel hoor, dat het kan. Als je bvb later je eisprong hebt gehad? Dan kan je binnen een paar dagen pas positief testen, als je zwanger zou zijn.

groetjes
Ona

He Zoey3,
Het kan inderdaad zo zijn dat je hcg gehalte nog niet hoog genoeg is, is bij veel vrouwen pas later hoog genoeg om te testen. Zou het als ik jou was over 3-5 dagen nog eens proberen.
Sucses, zal duimen
Liefs Anne

Hoi Zoey,

Dat kan zeker! Ik sluit me helemaal bij het antwoord van Anne aan. Ik zou het over een dag of 4 nogmaals proberen. Succes!

Hoi

Als het goed is staat het op de verpakking en als je na een week nog niet ongi bent dan wordt er geadviseert om naar de huisarts te gaan. ik ben afgelopen maand een week overtijd geweest en had een test gedaan die was negatief en een dag later kwam het dan toch.

Het kan bij sommige vrouwen langer duren voordat ze positief testen, omdat er nog niet voldoende hCG in de urine zit. Als ik jou was zou ik over een week nogmaals testen (als je nog niet ongi bent geworden).
Een vriendin van me was 2 weken overtijd toen ze voor het eerst een positieve test had, daarvoor had ze steeds negatief getest.

Hoi Zoey,

Ik wil je geen valse hoop gevn hoor maar de kans is er wel. Ik ben nu inmiddels 10 weken zwanger. Na mijn laatste ongi heb ik ruim drie weken negatief getest. Bij elke test die ik deed had ik ook echt het gevoel dat de testen niet klopte of zo want ik voelde gewoon dat er wel iets was. Nou meid, ik zou zeggen GEEF HET NOG NIET OP!!!!!

liefs, Ank

Hoi Zoey,
ik zit met hetzelfde probleem , zeer regelematige cyclus van 28 dagen maar ben nu al 7 dagen over tijd. Heb ondertussen al 6 verschillende testen gedaan maar allemaal negatief, helaas....
afwachten maar, succes
gr anoniem

Terug
Bovenaan