test

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Vanavond een test gedaan; stom, stom stom! Heb as maandag pas mijn nod. Kon niet wachten. Nou was de test negatief, maar na een uur keek ik er nog een naar en zag toen wel een heel licht streepje. Volgens de bijsluiter mag je hem nu niet meer als 'positief'zien. Ik vindt het wel erg raar. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Was de cb test met + of -.
Liefs Anne

hoi anne,

ik denk dat je (sorry) niet zwanger bent. er staat niet voor niets op dat je m niet na die tijd nog afmoet lezen omdat de uitslag dan anders kan zijn dan dat het is.

ik snap absoluut dat het moeilijk is om te wachten (heb er ook last van net als de rest hier waarschijnlijk!!) maar denk dat je m maandag nog maar eens over moet doen....dan weet je het zeker!

succes met wachten....ikzelf moet helaas wachten tot 20 september....

xx kimpansee

hier ben ik nog ff...

heb dit zelf ook 1 x gehad met een romed test....dat ik er later op keek en dat er toen een licht streepje op te zien was....volgens mij doen alle testen dat na een tijdje....

xx kimpansee

,hoi hoi,sorry maar als je na een uur op de test gaat kijken,dan is hij echt niet meer betrouwbaar!!je hebt zeker te vroeg getest,probeer het vol te ouden tot 1 dag na je nod,heel veel sucses gr manuela

Hoi

Het is niet betrouwbaar maar ik heb hetzelfde gehad en was wel zwanger. Op de dag van de nod heb ik het opnieuw gedaan en toe was de test vet positief.

Succes
lotte

Terug
Bovenaan