test

Hoi iedereen!

Ik heb gisteren contact gehad met mijn huisarts. Ik ben namelijk bijna 2 weken geleden de eerste pil van een nieuwe strip vergeten. Nu heb ik een paar dagen last van bruin-verlies. De dokter denkt dat het misschien een innestelingsbloeding is. Heeft iemand dat ook gehad?
Ik vertelde het dus mijn vriend waarmee ik samenwoon. Hij reageerde nogal heftig: nou, dan maar een abortus. Ik denk dat het ook wel de schrik was, want ik ken hem zo helemaal niet. We zijn ook nog wel heel jong, ik ben bijna 23 en hij is 22. Maar toch vond ik het erg om zo'n reactie te horen. Ik heb namelijk altijd al kinderen gewild, en ik wil het echt niet laten weghalen als ik zwanger ben. Ik hoop een reactie op mijn verhaal te krijgen. Ik zit er nogal mee in...

Groetjes
Anoniem

Hoi Anoniem,

wat is heel jong? 23 jaar is een hele mooie leeftijd om een kindje te krijgen. De beste jaren voor een vrouw om zwanger te worden schijnt tussen 20 en 25 jaar te zitten, dat hele volksstammen (in nederland) kiezen om pas na hun dertigste kinderen te krijgen doet daar niets aan af.

Ik hoop voor je dat jullie eruit komen of je nou wel of niet zwanger bent, want die heftige reactie van je vriend, is natuurlijk ook schrikken. Praat er over ook als je niet zwanger bent, het klaart de lucht hopelijk.

Sterkte
Miepje

Terug
Bovenaan