test

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik heb wel eens gehoord dat er pas in de 6de week na je laatste ongi het hormoon in je urine
wordt gevonden...
is dat waar, wie heeft dat ook gehad?
ik heb twee maanden achter elkaar een cyclus gehad van 27 dagen, en ben nu op dag 37.
heb al 3 testen gedaan maar allemaal negatief!
de laatste test was 5 december, ik was toen ongeveer voor mijn idee 4 dagen overtijd

Het zou kunnen, ik heb het zelf niet meegemaakt hoor, maar heb wel eens gehoord ja dat sommige pas na 2 of drie weken een positieve test hadden...pfff...das lang in onzekerheid zitten ofnie?!
Ik zou daarom gewoon naar de huisarts gaan voor een bloedtest, die schijnt het wel direct aan te geven of je zwanger bent of niet!!

Sterkte met wachten...

Groetjes Kaa

zit in het zelfde schuitje ben al 16 dagen over. Naar ha geweest zei wacht nog maar 14 dagen.
Echt frustrerend

Alle testen die ik heb gedaan negatief maar zolang ik niet ong wordt kan het nog goed zijn. Daar gaan we maar vanuit.

Groetjes weegschaal

Ik heb dus hetzelfde. Ben al ruim een week overtijd en ben normaal altijd regelmatig ongi. Heb ook al een test gedaan maar die was ook negatief. Ik zelf wacht een week en probeer het dan nog een keer. Dan zit ik ook in mijn 6de week.
Helaas nog even geduld hebben denk ik.
Ik duim voor je.

Ik heb ook hetzelfde normaal is mijn cyclus 28 en heel soms 29 dagen maar nu zit ik al op 36 dagen. Heb al een aantal testen gedaan maar helaas steeds negatief. Ik heb erg veel last van misselijkheid, rommelig gevoel in mijn buik (wel heel anders dan wanneer ik ongi moet worden)en ben erg prikkelbaar. Denk dat ik volgende week maar eens naar de ha ga want ik word echt helemaal gek van mezelf. Ondertussen nog steeds niet ongi dus nog steeds hoop.

Heel veel succes

Babette

Terug
Bovenaan