test

A

Anoniem

Guest
Hallo,ben ik weer ff....
Heb gisteren toch de test gedaan,ik had het ff niet meer!(mijn vriend noemt me al weken moederke enzo)Om gek van te worden!Maar goed,de test!Ik had dus een heeeeeel licht streepje......(2 streepjes,dus)Mijn vried helemaal wild en blij!!!Alleen ik twijfel nog.....Het streepje was iets te licht naar mijn zin!......En vanmiddag moest ik naar t toilet en had ik wat bruin/rood achtigs in mijn eeh.. nou ja.,je weet wel!!Dus nu weet ik het helemaal niet meer!!!Nog maar een testje doen??O,Ja,deze was van kruidvat,zijn die duurdere beter???

Een streepjen is zwanger! licht of donker maakt niet uit. Proficiat en veel suc6

hoi meid!!!
ik had hetzelfde!!!!!
ik had getest en had een heel licht streepje, maar pas na zo'n 7 minuten!!!
dat dus dat hij ongeldig was, maar had toch een beetje hoop!!!
en ja hoor....een week later een dikke positieve test!!!!!
geloofde het niet zo en heb er nog maar 3 gedaan, hahahahaha....
nu ben ik bijna 10 weken zwanger, joepie!!!!!
en jij.....ik denk hartstikke gefeliciteerd!!!!!
hoop het voor je meid!!!
xxx

Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap samen!
Groetjes, Kat

Hoi Jana
Die test was van kruidvat eigen merk.
Die andere vond ik te duur.....en ze zeiden bij het kruitvat dat ze allemaal hetzelfde waren,alleen het verschil van merk dat zou je dan betalen.

Ik hoorde van mijn vriendin die zwanger was dat het tegenwoordig niet meer uitmaakt welke test je doet.
Maar een licht streepje betekend ook zwanger dus JOEPIE, gefeliciteerd,,

liefs sil

Niet twijfelen over dat (te) lichte streepje. Het feit dat je een tweede streepje hebt zegt genoeg!

Gefeliciteerd meid! enne... als je twijfelt over je bruin/rode afscheiding bel even met je ha.

Terug
Bovenaan