test

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen toch maar een test gedaan; deze was negatief. Tocht ben ik nog niet helemaal overtuigd, omdat ik me anders voel en ook een goede vriendin zegt dat ik er anders uitzie. Nu lees ik regelmatig op het forum dat de testen niet altijd lijken te kloppen? Kan ik dan beter naar de dokter gaan? Of over een week nog een keer testen?

Hoi,

Hoe lang ben je over tijd?
Wat ik hier op het forum meerdere malen heb gelezen is dat als je hem na de eerste week gebruikt dat het wel eens voor komt dat de test nega is en als je twee weken over tijd bent dat je dan het beste nog een keer kan testen.
Verder weet ik het ook niet want ik heb helaas nog niet gebruik kunnen maken van zo'n test.
Ook ik ben er soms te veel mee bezig wil ik niet maar als je elke ochtend weer gaat temperaturen kom je er moeilijk onderuit, toch???
Maar vakantie helpt wel, ik ben ook een ander halve week weg geweest en toen kon ik me ook meer ontspannen.
En het helpt mij ook om zo af en toe op het forum te lezen stelt me vaak gerust omdat er meer vrouwen zijn die tegen de zelfde dingen aan lopen.

Succes en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

groetjes Saskia

Terug
Bovenaan