Test

Geen idee ik wou dat ik het wist, ik namelijk allerlij kwaaltjes die kunnen duiden op een zwangerschap mijn NOD is pas volgende week, maar ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen ik heb nog nooit een test gedaan dus het lijkt me ook wel eens grappig hahahaha............. maar ik bereid me voor op een negatieve test want ik weet net als jij niet zeker of hij dan wel werkt.

Succes

Ik heb ook kwaaltjes maar ik weet nu niet of die bij ongi horen of dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Normaal heb ik altijd een week voordat ik ongi moet worden van die vreetaanvallen maar die heb  ik nu niet. Ik heb juist helemaal geen honger. Ik heb vorige week allemaal nieuwe kleding gekocht. Mijn vriend had gezegd "nou die die kleding kan je volgend jaar pas aan want volgens mij loop je deze zomer met zwangerschapskleding". Nou laten we het hopen.

Hoi!

Er wordt in sommige bijsluiters van zwangerschapstests beweerd dat hij een paar dagen voor je NOD al positief zou kunnen testen.
Toch moet je daar niet al teveel vanuit gaan. (zeker geen week van tevoren!)

Het beste blijft, hoe irritant het ook is; wachten met testen op de dag van of na je NOD... Er moet tenslotte genoeg HCG in je urine zitten om een test positief te laten zijn... (Bij genoeg vrouwen is dat zelfs nog later...)

Ik duim voor jullie!!!

Bedankt Jammie,
Je hebt gelijk we moeten sterk zijn, ik zal nog even wachten......

Jij ook succes

Ach je hebt ook gelijk. Ik  moet niet zo ongeduldig zijn. Dan kan ik in iedergeval op konninginnedag gewoon nog lekker een wijntje nemen hahahaha

He meiden,

Ben nieuw op de site en heb meteen al een paar vraagies!!!
Ik ben 5 weken geleden gestopt met het slikken van de anticonceptie. En ben daarna meteen in die week ongesteld geworden en de week daarna nog een keer. Heel vreemd. Nu valt me op dat ik meer trek in eten krijg over de gehele dag en vooral heb ik zin in brood!!! Wat ik eigenlijk helemaal niet zo lekker vond. Als ontbijt neem ik 4 stukken brood met veel boter en wat lekkers erop. Echt heel apart!!!
Nu lijken mijn borsten ook wat voller te zijn geworden, vooral sáchtends voelen ze wat voller aan en hebben dan net een (zeg maar) extra vulling bij de tepels. Krijg rode wangen alsik het jullie vrtel, maar het zal wel de onzekerheid zijn over een misschien wel zwangerschap. Ik moet ook vaak plassen en ben af en toe misselijk. Niet dat ik moet overgeven dan, maar het voelt wel anders dan anders. Ik ben kattig tegen mijn vriend. Hij zei vanavond nog dat ik niet zo vijandig moest doen. Ojeeeeee, zijn dit de eerste verschijnselen van een zwangerschap? Ik heb wel steeds zeurende pijn in mijn onderbuik en onderrug. Misschien wordt ik dus gewoon ongesteld. HOOP HET NIET NATUURLIJK!!!!!

Ik wacht op antwoord,

Dikke kussen van Kim

Hoi Kim!

Spannend dat jullie samen voor een kindje gaan...!

Als ik jou verhaal lees, en even snel uit m'n hoofd reken; is tussen nu en volgende week je NOD (niet-ongesteldheids-dag)...?
Met dat gegeven, zouden een aantal klachten daar dus mee te maken kunnen hebben. Dingen als gevoelige/opgezette tepels, rugklachten, meer trek in bepaalde dingen, emoties, enz.
toen ik net was gestopt met de pil had ik ook vreslijke gevoelige tepels iets van 1,5 week voor m'n NOD. Ook had ik erg last van 'buien'. Deze dingen zijn inmiddels minder, en ik denk dat dat kwam door het stoppen met de pil. Je lichaam moet echt 'ontpillen', dus je hormonen zijn van slag, en je lichaam moet zelf weer een echte cyclus op gang gaan brengen.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het meteen raak is, maar reken er niet al  teveel op... Anders is de teleurstelling zo groot...
Het kan wel een aantal maanden duren voor je na het stoppen met de pil een normale cyclus hebt...
En kijk uit; ons lichaam kan ons behoorlijk voor de gek houden, als we iets (zwanger worden) heel graag willen...

Heel veel succes!!!

Liefs Jammie

Terug
Bovenaan