test

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Kheb toch een test gekocht (2).
Gewoon van de DA. Ze zei dat die hetzelfde was als de andere testen.

Het voelt zo dubbel.
Of ik voel ongesteldheidsbuikpijn of een zwaar gevoel in mijn buik.
Nu beetje misselijkig. Kweet het gewoon niet.

Op de bijsluiter staat dat je pas kunt testen vanaf de eerste dag van de gemiste menstruatie. Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus precies zal zijn deze eerste ronde. Kan ik dan vandaag al gaan testen?

Liefs, Nadine.

Hoi,

Ik zou nog even wachten met testen. Je cyclus kan wel 35 dagen zijn en dan heb je er toch mooi een test aan verspild.
Testen kan altijd nog.
Ik was ook misselijk, vermoeid en had geen enkel teken van ongi maar werd het toch op dag 33...

Groetjes Julia

lastig hoor Nadine,
ik weet ook niet wat het beste is: of nu testen of gewoon even afwachten.

Sterkte ermee

Tja, het kan twee kanten op: heb je meteen een regelmatige cyclus dan kan het.Heb je nog niet meteen de eerste ronde een regelmatige cyclus dan heeft het geen zin. Maar ik weet zeker dat ik te nieuwsgierig zou zijn en zou testen al is het dus vroeg.
De kans is groot dat je te vroeg test.Succes met het maken van je keuze. Misschien heb je inmiddels al getest!?
Dat stomme wachten ook, veel te spannend.

Hai hai

Ja is erg moeilijk, ik heb er altijd schijt aan en heb daardoor ook al wat aardig wat testen verspild.

Maar mijn gevoel was zo dubbel...
Probeer vanaf de eerste dag te rekenen en hoeveel dagen zit je dan?!

Als je bv op dag 29 zit, kun je misschien nog ff wachten..

Succes

Ik heb getest.
Eerst daarstraks al, maar toen lukte het niet om te plassen.
Maar toen had ik dus wel al de dop van de tester afgehaald.
Ok de dop er weer op gedaan en een uurtje later weer geprobeerd.
Toen kon ik wel plassen, maar helaas negatief.
Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Ik ben gewoon niet zwanger.
.

Liefs, Nadine.

hoi allemaal,

ik zit eigenlijk met een beetje hetzelfde probleem.
ik ben begin augustus gestopt en toen nog 1 keer ongesteld geweest van de pil.
vandaag was inmiddels mijn 35e dag en nog steeds niks.....
hoe lang heeft het bij jullie gemiddeld geduurd voordat jullie de 1e keer weer "echt" ongesteld werden??

Groetjes Marieke

Dag ongeduldige meiden!

Hihi, dat zijn we allemaal hoor, dus maak je vooral geen zorgen. Ik wil jullie alleen behoeden voor het sponsoren van ClearBlue & Co!
Je eerste cyclus kan namelijk best wel even duren, bij mij duurde het 35 dagen waarbij ik na dag 27 ongeveer overtuigd zwanger dacht te zijn. Wat een gerommel in mijn buik! Ik heb dan ook 2x getest, omdat ik de eerste negatieve test niet kon geloven! Haha, dom he?
Bij sommige vrouwen kan het nog wel langer duren, 3 maanden bijvoorbeeld.

Ach, een testje kun je er natuurlijk wel aan wagen, misschien ben je wel hartstikke zwanger! En anders mooi afwachten tot je ongi. De kans op miskramen & meerlingen is ook groter in de eerste maand na het stoppen met de pil. Dus het is geen ramp als het de eerste maand nog niet lukt.

Ik wens je heel veel plezier met klussen en alles, succes!

Marian

ps. kom ook es op de klusbus van Tammy kijken, daar heeft ze een chatbox bij gemaakt, is hartstikke gezellig! Ze heeft een topic met de link erin.

Terug
Bovenaan