Test

<p>Hallo, </p><p>ik had vorig weekend mijn eisprong. <br />nu heb ik sinds enkele dagen witte soms waterige afscheiding, opgeblazen gevoel en wat vies aan mijn maag. Ik ben nu 7 dagen voor mijn NOD. Wanneer zou ik een test doen? <br /><br /></p><p>groetjes </p>
 
Tja wanneer je wilt. De kans dat ie nu al positief uitslaat is klein. Beter nog even geduld hebben en maak jezelf niet gek. Ik testte nooit eerder dan m'n NOD, altijd 1 a 2 dagen daarna pas om teleurstelling te voorkomen. Ben nu zwanger van de 3e en heb nog nooit een negatieve zwangerschapstest in handen gehad, omdat ik dus pas na m'n NOD testte en dan al bijna zeker wist zwanger te zijn omdat m'n cyclus zeer regelmatig is. Ik vond die 2 weken van spanning juist ook wel heel leuk en bijzonder ofzo :)
 
De early test kun je 6 dagen voor je nod doen. Ik heb dit gedaan omdat ik erg sterkte klachten had die wezen op zwangerschap.
Echter kan het zijn dat er dan nog niet genoeg hcg in je lichaam zit, Bovendien kun je nog een vroege miskraam krijgen. Wil je het dus zeker weten? Dan op de dag van je NOD.
 
Terug
Bovenaan