test

Hoi allemaal,

Een hele tijd geleden heb ik een keer gevraagd of je ook bij 5 maanden zwangerschap nog een test kon doen, dit omdat mijn positieve test bij waterschade is vernietigd. Toen werd me gezegd dat dit niet kon omdat er te weinig hormoon in je urine zou zitten en de test dan bij zwangerschap negatief zou zijn. Nou zegt mijn huisarts het tegenovergestelde. Dat een test de hele zweangerschap door positief is. Wat is het nou? Iemand ervaring?

Groetjes,
muisje
 
Ik snap niet zo goed dat je die vraag hier stelt. Ik denk dat je veilig kunt afgaan op wat je huisarts zegt, ga er maar vanuit dat hij/zij het beter weet dan wij hier op dit forum...
 
Ik denk dat ze bedoelt dat ze gewoon graag een test wil hebben die positief is om later aan haar baby te laten zien. Ik snap niet de reacties van anoniem, ze zegt zelf helemaal niks over de kosten van de test en toch zeg je dat ze zit te zeuren. Leuk hoor! Als jij een vraag stelt, wil je toch ook graag antwoord.

Volg gewoon het advies van je huisarts op...
 
Bedankt voor jullie reacties, alhoewel sommige niet zo aardige zijn. Aangezien mijn man een paar maanden geleden zijn baan is kwijt geraakt en een ww 70 % van een kaal loon is krijgen wij nog maar de helft aan geld van normaal. Dan is zo'n test dus wel heel duur als je iedere cent 10 keer om moet draaien. Kan wel een beetje verdrietig worden van zulke onnadenkende reacties
 
Ik weet zeker dat de test bij 5 maanden ook nog positief uit zal vallen, ik heb hier een briefje met de HCG waarden gedurende de zwangerschap vanaf 25 weken tot de bevalling zit dit gehalte nog tussen 3640 en 117000 dit verschilt per vrouw. Je kunt dus gerust een test doen als je het leuk vind om te hebben, ik zou dan wel ook een foto ervan nemen voor het geval er weer wat mis gaat, want ik heb ook wel eens gehoord dat bij sommige testen het streepje op den duur verdwijnt.
Liefs van Grietje
 
Even aansluitend op Grietje: ik ben zelf een fotoalbum aan het aanleggen van mijn groeiende buik, met af en toe een echo tussendoor. Op het eerste blad zit een foto van mijn positieve zwangerschapstest. Misschien vind jij dat ook een leuk idee. Ik dacht, op de eerste bladzijde die test en op de laatste het geboortekaartje!
 
Terug
Bovenaan