test

ik ben gewoon aan de pil maar heb toch rare verschijnselen die toch op een zwangerschap zouden kunnen duiden, nu heb ik dus de vorige week een test gedaan, maar deze was negatief, ten eerste kan het zijn dat ik de test te vroeg heb gedaan, want door de pil weet ik niet precies meer wanneer ik zou moeten testen, maar op de test stont ook 10 sec in de urine straal houden. Aangezien ik heel moeilijk kan plassen, zeker als het voor zo iets is, lukte het me in de eerste plaats niet om te urineren. bij de Mc donalds heb ik me toen een grote cola opgedronken, en ben weer naar het toilet gegaan, nu lukte het me wel om te plassen maar dit waren zeker geen 10 sec. en de urine was denk ik wel erg aangelengt met die cola. Wat denken jullie zou de uitslag nou wel of niet betrouwbaar zijn geweest. Heb nog steeds kwaaltjes, zoals soort van menstru krampen, gevoelige borsten, bultjes op het tepelhof, eeeeeeeeeerg moe enz.
Ik blijf toch twijfelen.
 
Hallo Anoniem,

Laat ik maar zeggen alles kan mijn vriendin was ook aan de pil en zwanger geworden. Alleen zij kwam erachter omdat ze niet meer ongestelt werd. Je zegt niks over of je al overtijd bent.....zou daar even op wachten. Mocht het zijn dat je ongesteldheidd uitblijft dan zou ik de test opnieuw proberen. Het is daarom ook mogelijk dat je test nu negatief was omdat de test reageert op een bepaald hormoon dat je aanmaakt als je zwanger bent. Het kan dus zijn dat je zwanger bent maar nog niet genoeg van dat hormoon aanmaakt. Maar het vreemde is wel dat je allerlei zoals je noemt zwangerschaps kwaaltjes hebt waarbij ik zou denken dat je wel van dat hormoon aan zou maken als je zwanger zou zijn. Het enige advies wat ik tot nu toe kan geven is wachten tot je overtijd bent en dan nogmaals een test doen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
En als je echt zwanger bent, gefeliciteerd. Alhoewel ik het vermoeden krijg aangezien je aan de pil bent dat het niet gepland is.
Sterkte.
 
Als je de test geen 10 sec. in de straal kunt houden, vang dan urine op in een potje en misschien dan toch maar ochtendurine. In ieder geval geen liters vocht net van te voren drinken....
 
ik ben 20, dus het kindje zou niet gepland zijn, maar zeker niet ongewenst, ik zou het meer beschouwen als een verassing. Nee ik ben niet overtijd, maar dat hoeft geloof ik ook niet als je de pil slikt omdat het geen echte menstruatie is.
 
hallo anoniempje, ik zou gewoon nog even een paar dagen wachten en dan gewoon nog een keer een test doen. Als het goed is staat in de gebruiksaanwijzing van de test dat je niet veel vocht moet gaan drinken voordat je gaat testen. Lees dus eerst even goed de bijsluiter en ja ik zou ook gewoon je urine opvangen in een schoon en vetvrij potje en dan staafje 20 sec. erin houden, heb het zelf ook op die manier gedaan en ik kreeg vrijwel direct antwoord! Zwanger!!!!
Hoop dat je er wat aan hebt en als je echt zwanger bent geniet ervan! Het is zo'n wonder dat er een mensje in je groeit. Succes! Groetjes Es.
 
hoi,

ik ben nu 33 weken zwanger. en zwanger geraakt tijdens de pilgebruik. ik slikte hem keurigen altijd optijd. in die 7 jaar dat ik hem slikte ben ik hem maar twee keer vergeten.

je zal begrijpen dat het dan ook een enorme schok was toen bleek dat ik in me stopweek niet ongesteld werd ik was zwanger!!!! en ben 21.

wat ik jou zou aanraden is om volgende week nogmaals een test te doen en anders bloed laten prikken bij de dokter. en maak je vooral niet gek door die verschijnselen misschien is er niks aan de hand en wordt je binnenkort gewoon ongesteld. succes laat je het ons weten???
 
even een vraagje: waar hebbem jullie het eerste aan gemerkt dat jullie zwanger waren? behalve dan dat je niet ongesteld wordt. misselijkheid? gewichtstoename? gespannen borste? vreemde tepels? raar gevoel in de buik? ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Terug
Bovenaan