test

A

Anoniem

Guest
hallo,

Help! Heb gisteren een test gedaan van DA. Het duurde ruim 10 min voordat er een streep in het zwangerschaps venster kwam. Het is nog licht...maar het is een streep! De test streep was wel meteen zichtbaar. Nu las ik net pas dat je na 10 min de test niet meer mag aflezen. Nu twijfel ik dus omdat het bij even duurde. Maar het is toch echt een streep geworden. Het lijk mij, dat als je niet zwanger ben...er toch helemaal geen streep zichtbaar wordt...toch ook niet na 15 min byv? Help!!!!!!!!!1

hallo,

'tja lastig te zeggen natuurlijk, aan de ene kant zeggen we streep is streep, maar het heeft wel erg lang geduurd, waardoo de test idd minder betrouwbaar is.

Enig tip, heb nog even geduld en doe over een paar dagen, met ochtendurine nog een test.

Natuurlijk kan een test op elk moment van de dag, maar in de ochtendurine zit altijd meer dan in de avond zeg maar.

Succes en hou ons op de hoogte

Liefs Sylvia
11 weken 5 dagen

hoihoi.

ik had dat ook. mijn 2e streepje kwam ook pas na 7 min.( bleef maar op mijn klok kijken hahaha).

toen uiteindelijk het streepje kwam, was ik heel erg blij maar zat erg te twijfelen omdat het zo lang duurde.

nog een test gedaan. en die zei gelijk dat ik zwanger was.

toen ik aan de dokter vroeg later, hoe t kon dat de eerste zo lang duurde zei hij dat mijn hormonen nog niet goed ontwikkelt waren. en het daarom iets langer kon duren.
ik deed de test op de zelfde dag dat ik ongesteld moest worden.

nou zeg, ben nu wel erg benieuwd wat jou volgende test zegt!!

let me know!!

liefs, do

Hallo allemaal!

nou...ik heb net weer een test gedaan. Dit keer kwam de streep iets sneller, maar was wel minder duidelijk dan die van gisteren. Ik begin dus behoorlijk te twijfelen of dit wel wat wordt.
Streep moet juist toch steeds duidelijker worden?
Aan het eind van de week nog maar een keer testen... want aan de andere kant....streep is streep...
maar toch, heb er geen goed gevoel over...
Groetjes onzeker miepje

misschien handig om te weten......
ik had afelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ben nu dus 3 dagen over tijd.

Hi!

Ook ik had geen duidelijke streep toen ik net paar dagen overtijd was. Ik heb toen de dig test van clear blue gekocht en gaf toch echt zwanger aan!
En tja hoe licht het streepje ook is, een streep is toch echt een streep!!

Groetjes Suza

Hoi blabla,

Bij mij gaf de test pas met 6/7 weken aan dat ik zwanger was. Alle testen daarvoor waren negatief. Misschien dat je eens een andere test kunt proberen, dat heb ik toen ook gedaan en die gaf meteen aan dat ik zwanger was. Terwijl de testen van de kruidvat steeds negatief aangaven.

Liefs Tineke

hallo,

waarom probeer je geen digitale test, die geeft met tekst aan dat je zwanger bent, dan weet je het zeker! maar volgens mij betekend een licht streepje toch ook wel dat je zwanger bent hoor. Gefeliciteerd als het zo is!

groetjes, Oelie

Terug
Bovenaan