Test

CM

Ik heb geen mentruatie gezien na mijn curettage.Ik heb veel buik pijn.Ik heb de Gyn.gebeld, ze zeggen dat ik een zwangerschaptest moet doen.Ik heb nog niet gedaan, want ik ben bang als het iets niet goed is.

Lieve CM,

Doe alsjeblieft de test wel. Ik begrijp wel dat je het eng vindt, maar niets is erger dan de onzekerheid. Ik weet uit ervaring dat je je allerlei dingen in je hoofd kunt halen.
Als de test negatief is, dan weet je dat je waarschijnlijk niet zwanger bent. Heb je dan over een week of twee weken nog geen menstruatie, dan kun je alsnog de test doen.
Is de test positief, dan kan er in ieder geval worden gekeken of alles oke is of niet.
Als het niet goed is, dan is dat een zware klap, maar dan kan er wel iets aan gedaan worden, anders loop je misschien risico voor je eigen leven.

Hoe je het ook went of keert, een zwangerschapstest geeft duidelijkheid.
Nogmaals, ik weet waarschijnlijk wel hoe je je voelt en de kans is groot (is mijn ervaring) dat als de test negatief is, je dit niet gelooft. Maar voor je eigen gemoedsrust en die van anderen, doe de test.

Ik wens je veel succes en sterkte en hoor graag van je hoe het verder gaat.

Mary.

Ik sluit me er helemaal bij aan!! Zoek het alsjeblieft zo snel mogelijk uit, misschien kun je dan ook een beetje rust vinden!

Heb je de test al gedaan?? Mogen wij weten wat de uitslag is??

Heel veel liefs en sterkte, ik weet dat dit niet makkelijk is!
Lin

Hallo

Beste Mary,   Linda

Ik heb de test niet gedaan maar, ik ben ongi. geworde dus ik  ben niet zwanger.
Voor mij is nu rust nemen in even  denken.Ik hoop dat jullie nog contact met mij blijven doen ik lees elke dag deze forum.Ik wil de groet doen aan Esther zij heeft  me veel geholpen met mijn verhaal.Gracia amiga

Tot zien allemaal

CM

Terug
Bovenaan