test

A

Anoniem

Guest
wanneer kan je nou goed een test doen als je over tijd bent

ik zeg na een dag of 4 test negatief dan na 3 dagen nog een keer

Je heb deze meeste kans als je ongeveer 4 dagen overtijd bent. dan heeft je lichaam genoeg hcg hormoon aangemaakt om het te kunnen aan tonen. hou er wel rekening mee dat er altijd uitzonderingen zijn. bij sommige vrouwen duurt het langer voordat er hcg hormoon is aangemaakt waardoor je later moet testen. mocht je test negatief zijn en de menstruatie blijft uit probeer dan na 4 dagen nog eens te testen (dan zou je 8 dagen overtijd zijn). daarna zou ik bij nogmaals een negatieve test naar de huisarts gaan.

groetjes hilda

Hoi,
De dag dat je ongesteld zou moeten worden als je het vermoeden al hebt, anders de ochtend erna!
Ik snap eigenlijk niet dat hier iedereen elke keer zegt na een paar dagen? waarom?
Ik heb altijd op de dag zelf getest, nu zelfs 2dagen vroeger met een vroege test!
Succes Gr MJ

Ik zeg nu ook de dag van je NOD of de dag erna... Ik heb ook 4 dagen gewacht... maar ik had mezelf zo ingeprent dat ik niet ongi mocht worden dat ik het ook echt niet werd... Zodra ik de test gisteren gedaan had... en ik er achter kwam dat ik niet zwanger was.. was ik ook binnen een half uur ongi... Dus ik test de volgende keer denk ik een dag na mijn nod zodat ik het niet onbewust tegen hou de ongi..

@butterfly: Dat is mij vorige maand ook gebeurd. Ik zou idd de NOD afwachten (je kunt nl altijd savonds ongi worden) en de ochtend erna testen.

om teleurstelling te voorkomen zou ik persoonlijk een aantal dagen wachten na mijn menstruatie. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 5 dagen gewacht. Hoe moeilijk het ook was. Ik was bang teleurgesteld te zijn als hij negatief was

Terug
Bovenaan