Testen 12 dagen na terugplaatsing

<p>Hoihoi.</p><p>Op 27 okt heb ik een terugplaatsing gehad van 1 mooie embryo.</p><p>Op wd 12 werd ik wakker met een raar gevoel en voor ik het wist zat ik op het toilet met een test... Had de hoop al een beetje opgegeven doordat ik ineens nergens meer last van had dus de test die ik deed legde ik heel nuchter neer, totdat er ineens een tuur streepje te zien was die binnen 2/3 min toch wel wat duidelijker werd.   Ik had het ziekenhuis een bericht gestuurd om te vragen of dit nog door de hormonen kon komen maar ze gaven aan dat dit niet meer kon, maar alsnog mocht ik volgens hun nog niet te vroeg juichen omdat het testje wel heel "vaag" was.  Nu heb ik vandaag wel wat bruinige afscheiding gehad en mijn onderrug is nogal gevoelig... vanavond nog een testje gedaan maar die is na mijn inziens toch wel weer iets donkerder.  Ik weet nu niet meer zo goed wat ik ervan moet denken. Maandag moet ik sowieso voor een test naar het ziekenhuis denk dat dit dus een heel lang weekend gaat worden ?</p>

Ik denk dat ik je toch mag feliciteren . 
Snap dat het  nog niet helemaal binnen komt.
Maar ik denk dat je zwanger bent
bruine afscheiding hebben meerdere vrouwen in het begin van hun zwangerschap dus daar zal ik me niet te druk om maken . 
Over 2 dagen weet je het echt 100 procent zeker . Nog heeeel  eventjes geduld en dan kun je genieten ?

Terug
Bovenaan