testen 4 dagen voor NOD?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
misschien hebben jullie er ervaringen mee? Ik heb via babybrabbel zwangerschapstesten gekocht. Er staat bij dat je kunt testen 4 dagen voor dat je je menstruatie verwacht.
Is dat echt zo? hebben jullie ze wel eens gebruikt op die manier?
gr. Anne

he anne

ik denk dat we dezelfde testen hebben gekocht, ik heb ze van romed. maar in de engelse bijsluiter staat dat je het kan doen op je nod. ik ben ook op zoek naar ervaringen van andere dames

Hey meiden,

Ik heb zo'n test gebruikt vier dagen voor mn nod en gaf positief aan, wel heel erg onduidelijk maar hij was positief. Maar het kan ook zijn dat er op dat moment nog
net niet genoeg hcg hormoon in je urine zit en dat ie negatief aangeeft terwijl je wel
zwanger bent. Beetje moeilijk dus.... maar ja ik kon echt niet wachten! Veel succes
en ik hoop dat jullie een positieve test krijgen! Liefs isa, 31 wkn zwanger 1e kindje.

had je ook die van romed? ik hoord net op de chat dat die zelfs bij mannen positief testen. heel apart

ik ben nu 9dagen overtijd en had gister nog een negatieve test. heb allerlei zwangerschapstekenen.. mijn nod is 9januari, moet ik wachten met testen tot die dag?

liefs,

cis

He?! Hoe kan je nou 9 dagen overtijd zijn als je NOD 9 januari is??

ik had 12december al ongesteld moeten worden, maar ben nu al 9dagen overtijd. heb zwangerschapstekenen.. maar mijn test is nog steeds negatief.. t kan dus zijn dat ik nog niet zwanger ben.

ik weet niet meer wat ik moet denken.

liefs,

cis

Terug
Bovenaan