Testen blijven negatief

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben in dec 2017 gestopt met de pil.<br /><br />Mijn 1e cyclus duurde 46 dagen<br />2e cyclus 39 dagen.<br /><br />In ronde 3 op dag 41 ontdekt dat ik zwanger was, maar vervolgens met 6 weken een spontane miskraam gehad. <br /><br />4e cyclus: dag 30 t/m 34 licht bloedverlies gehad, waarna een menstruatie van 5 dagen volgde. <br /><br />Nu in mijn 5e cyclus en op dag 43 (vanaf mijn vorige menstruatie geteld) en 20/7 , 25/7 (NOD) , 28/7 en 30/7 negatief getest... <!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/share/clipdata_180730_215616_897.sdoc--></p><p>Sla ik nu ineens een menstruatie over of is mijn HCG misschien zo laag dat de testen negatief zijn? Iemand tips? </p>
 
Hoi!
Het is niet gek dat je nu zo'n onregelmatige cyclus hebt na het stoppen met de pil. Zeker na een miskraam is het niet gek. Bij mij was het de eerste 3 cycli regelmatig en ineens zat er een cyclus van 70 dagen tussen.  Ook ik bleef negatief testen en was ook echt niet zwanger. Mocht het na 2 maanden nogsteeds uitblijven even langs de huisarts.
Succes!
Liefs, Maaike 
 
Hey!
Ik heb in februari een MK gehad. Erna direct een vaste cycles van 28 dagen. Ik had op 13 juli mijn NOD. En bleef 14 dagen overtijd om de dag test echter negatief. 
Op dag 15 overtijd taste ik dik positief CB zei 2-3 weken.
Succes!! 
Liefs,A.
 
@HuisMuss bedankt voor je berichtje! Ik ga proberen tot zaterdag mn geduld te bewaren en dan weer te testen. Hopelijk dan net zo'n goed nieuws als jij! 
 
Terug
Bovenaan