testen blijven positief...

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

nog ff een update wat betreft de ovu-testen, daarnet weer ff getest en weer knal posotief! gister was het wat minder, heb wel 2 keer getest voor de zekerheid, de uitslag van vanmorgen was zelfs met ochtend urine, dan is de uitslag meestal iets minder duidelijk juist??? het schommelt zo lekker op en neer, we zijn eigenlijk wel een beetje klaar met "verplicht klussen" deze maand... toch nog maar een keertje doen vanavond?? hoelang blijft z'on test positief???????

Liefs kim

Hey!

Ik begrijp dat jullie wel een beetje klaar zijn met het 'verplicht klussen' maar als je ovu test weer positief is dan zou ik vanavond toch nog maar even klussen. Baat het niet, dan schaadt het niet...... Ik heb zelf altijd maar exact 2 dagen een positieve ovu test dus ik vind meerdere dagen sowieso al heel bijzonder maar ik hoor en lees het vaker.
Wanneer is jou NOD dan? Ik hoop voor je dat je binnenkort ook een positieve zwangerschapstest in handen hebt, je bent nu toch zo lekker positief bezig :)

Succes meid. Gr Lynn

Hey kim!

Je MAG ovutesten niet met ochtendurine doen!! Je krijgt dan een vals positief resultaat, omdat er dan extra LH (concentratie sterker) in je urine zit!!

Ik zou dus nog een keer testen met niet-ochtendurine, Je zal zien dat de test dan een stuk lichter uitvalt.

Succes!

@ Daycey: o.....!!!! zit dat zo!!!! zo had ik dat niet begrepen!!! ik dacht juist dat deze sochtend lichter uit zou vallen.... nou dan test ik vanmiddag om 12uur nog een keer en dan zullen we eens zien.... fijn dat je dat ff meld!!! dan weet ik weer een stukje meer!!! Thanks !!!

@Lynn: ik heb mn NOD volgende week donderdag de 21ste

Ik heb trouwens al wel ook allemaal rare dingen met mn lichaam... soort brok in mn keel sinds 2 dagen, duizelig, gister 1x misselijk en vanmorgen pijn in mn linker kuit (terwijl we gister niet eens geklust hebben :))..... een paar dingen wist ik al maar die brok in mn keel ben ik gister ff gaan googlen en blijkt ook wel bij een zwangerschap te horen... wel een beetje frapant is het niet??? en ik voel mn onderbuik bijna constant.... misschien heeft de innesteling al wel plaats gevonden als mn ei toch donderdag was ( de 7e)...

ik ga strax nog ff ovutesten en dan zien we weer verder.........

Thanks meiden!!! Liefs kim

Spannend hoor! Ik hou je in de gaten. Heel veel succes. Ik duim voor je.

hmmmm net weer getest nog steeds positief.....owwww... bleh....

Hey Kim,
Hier hetzelfde gehad algelopen maand.
Ik had gehoopt dat deze tests duidelijkheid zouden geven, maar dat doen ze niet hoor... Gewoon je gevoel achterna gaan, dan is het goed. Wij hebben hierdoor wel langer doorgeklust, dus miss dat dit goed is? Ik wacht het wel weer af... KLus ze!

Terug
Bovenaan