Testen digitale test

Hoi hoi

Op de digitale test kon ik precies aflezen wanneer de bevruchting ongeveer had plaatsgevonden. Hij gaf bij ons 1-2 aan dat hield in 3-4 weken zwanger. Zijn er hier ook mensen die later in de eerste wachtweken nog eens getest hebben of zij 2-3 hadden of 3+ Ik vind het wachten zo spannend en o wat duurt het lang. Na al onze mislukte ivf pogingen kan ik gewoon nog steeds niet geloven dat ik nu zwanger ben.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb wel 8 testen gedaan. Ook nog twee weken nadat we de eerste test gedaan hadden. Gewoon voor mijnengebied gevoel. De test gaf toen inderdaad 3-4 weken aan.

naderhand bleek die indicatie niet te kloppen en was ik 1 week later uitgerekend dan ik had uitgerekend.

dit is overigens voor mij alweer bijna 1 jaar geleden. Het leek wel gisteren.

als ik terugdenk aan die ochtend krijg ik steeds een ongelofelijk geluksgevoel over me heen. Was de bijzonderste dag van mijn leven.

Fijn om te lezen dat jij ook zo vaak heb getest. Voel me soms echt gek worden. Maar wil alleen maar zeker weten dat er wat zit van binnen.  Vooral omdat ik door de ivf ook utrogestan en progynova neem en gelezen heb dat die ook de menstruatie tegen kunnen houden.  Alleen kwam het bij mij alle vorige keren er wel dwars doorheen.  Soms ben ik ook bang weer te testen. Straks verschijnt er niet zwanger.... en wat dan...... heb gelukkig foto's van de eerste test.  Het lijkt allemaal nog steeds een droom na al die negatieve ervaringen jaren hiervoor.

Terug
Bovenaan