testen dit weekend?

A

Anoniem

Guest
Wie gaat er ook dit weekend testen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Ik vind het heel spannend, terwijl ik dat de vorige keren niet had. Maar ja, eigenlijk moet ik er gewoon vanuit gaan dat het niet raak is dan valt het   mee. Maar toch stiekem....

veel liefs wies

Hallo wies,

Ik ga er voorals nog vanuit dat ik morgen gewoon ongi word ook al had ik het vandaag eigenlijk moeten zijn en heb ik op het moment zelfs geen buikpijn meer. Meestal begint het bij mij toch als ik in de ochtend wakker word.

Maar het is inderdaad erg spannend als je gaat testen, ik zou het alleen niet te vroeg doen om teleurstellingen te voorkomen. Hopenlijk is het raak voor je in ieder geval zal ik voor je duimen, heel veel succes!!

Groeten Ilona

Hai

Nou helaas ik heb gisteren al getest en het was negatief. Maar nu hoop ik dat mijn cyclus net zoals als de laatste keer 43 dagen was en geen 34 dus....stiekem heb ik nog hoop slecht he

veel liefs wies

Hoi Wies en Ilona,

Morgen ga ik ook testen. Heb al twee keer eerder getest, deze waren negatief.
Maar na een paar uur zag ik wel iets. Heb maandag zowieso een afspraak staan bij de huisarts. Maar eerst dus zaterdag zelf testen.
Balen dat de test bij jou negatief was.
Maar heb hoop, misschien.........

Liefs, Go

ook ik ga zaterdag voor de tigste keer testen
heb al drie keer een licht positieve test gehad vorige week, maar heeeeeeeeeeel vaag en pas na een paar uur werden de streepjes wat duidelijker. De test bij de HA was echter negatief.

Ik ben niet echt overtijd want wel wat bloedverlies gehad 2 dagen na mn NOD op 13 nov. maar anders dan anders en geen lage temp en verders alle mogelijke verschijnselen.

wordt een errug spannend weekend dus.

succes allemaal

Liefs,
Daan

Voor jou natuurlijk ook succes!!
We houden contact!!
Liefs, Go

Terug
Bovenaan