Testen eerst positief en daarna negatief maar niet ongesteld

<p>Hallo dames,</p><p>Ik vind dit best spannend om te doen, maar omdat er meerdere forums zijn ga ik toch even mn verhaal doen..</p><p>Op 13 november 2021 heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen. Op 13 december heb ik twee vroege testen gedaan en die waren positief. Op 20 december kreeg ik een keer bij het plassen en afvegen een beetje bloed mee. De dag erop het zelfde. In de ochtend bij het plassen een lichte bloedstreep. Daarna weer een test gedaan om te kijken of die nog positief was. En de testlijn was inderdaad wat lichter. Ik dus afwachten op de zoveelste miskraam alleen heb ik verder geen bloedingen, stolsels of buikpijn gehad. Na een paar dagen nog steeds geen bloedingen gehad dus weer getest en de test was negatief. Ik vond het best vreemd want ongesteld ben ik dus niet geworden. Een paar dagen later weer twee testen binnengehaald en heel vreemd. Uit het zelfde potje was een test een donkere lijn en de andere zag je nauwelijks de tweede streep. De dagen erop heb ik mezelf gek gemaakt met zeker 10 testen. Ik ben momenteel in het buitenland dus ik wist niet zo goed wat ik nog kon doen behalve blijven testen. Uiteindelijk heb ik na wat googlen een Lab gevonden waar je dus hcg in je bloed kan meten. Ik krijg morgenmiddag mn uitslag. <br /><br /></p><p>Ik heb wel een aantal forums gelezen waar vrouwen iets soortgelijks hebben meegemaakt maar het blijft toch raar. Zit er nu een miskraam aan te komen of zet mn zwangerschap door. En moet k na morgen dus weer mn hcg waardes meten om te kijken of ze dalen of juist oplopen?</p><p> </p><p>Wat een drama, ik heb in maart 2021 een miskraam gehad met 10 weken dus wil het liever zo snel mogelijk weten zucht.</p>
 
Ohh dit herken ik! Ik gok ook 13 november. 17 december dacht ik ongesteld te worden, daarn positieve test dus denk innesteling. Hele week licht bruine velgjes verlies en nu niks. Alleen mijn testen maken me gek en dus ben ik ermee gestopt en wachten we het naar af. Ook ik heb 1 miskraam gehad. Maar heb ook een prachtige dochter van 2. Zorgen dat het mis kan gaan, gaan nooit meer weg denk ik.
 
Ik word er echt onzeker van ondanks ik weet dat ik er geen invloed op heb. Ik wil gewoon slapen tot morgenmiddag en dan mn uitslag ophalen. 
Hopelijk gaat het zoals we verwachten
 
Snap dat je daar helemaal onzeker en gek van wordt. Als ik jou was zou ik eens naar de huisarts gaan. Daar kunnen ze ook eenvoudig met bloedprikken zien of je wel of niet zwanger bent.
Maar nadeel is natuurlijk wel dat HCG nog wel even hoog kan zijn, ook bij een miskraam. Dus wellicht dat dit ook in je bloed een verkeerd beeld kan geven. Maar neem aan dat de huisarts je daar ook goed over kan informeren.
 
Terug
Bovenaan