Testen gebaseerd op niks..

<div class="box shadow no-margin" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; float: left; width: 361px; margin-top: 0px; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="inner" style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; z-index: -1; padding: 10px; width: 361px; float: left;"><p style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; margin: 0px 0px 10px; width: 341px; float: left;"><br />Beste dames. <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Na jullie weken overspoeld te hebben met forums en vragen . Ovulatie ja of nee? Streepje ja of nee?<br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en dus erg onzeker en spannend. <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Om hier even op terug te komen zou ik het zo fijn vinden om een groepsapp aan te maken met vrouwen die er ook zo in staan. En waar we ons vragen kunnen stellen aan elkaar ipv steeds weer een forum te openen met een verwarde vraag.<br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Het tweede. Ik test met ovulatie testen en heb al een paar keer deze maand gedacht mij eisprong te hebben. Dit door klachten en bijna identieke testen is het erg onduidelijk voor mij. Ik heb klachten zoals buikpijn,krampen,vocht uit tepels en af en toe misselijkheid en verminderde eetlust. <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Na jullie dus overspoeld te hebben met vragen over mijn ovulatie testen. Heb ik toch vanochtend een zwangerschaps test gedaan. Die wat mij betreft erg gek uitpakte. <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Is deze test nou mislukt? Terwijl ik hem wel precies heb uitgevoerd zoals hij moest. Zien jullie misschien toch een vraag steepje erin . <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Help!?</p></div></div>
 
Ik begrijp je onzekerheid. Met deze test kun je helaas niets. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar er is duidelijk iets niet goed gegaan. In een van je laatste topics had je toch een duidelijke ovulatietest? Ik dacht de test van 21 of 22 januari? Als dat zo is, dan heeft een zwangerschapstest helaas nog geen zin. Ik denk dat je toch beter nog twee weken kunt wachten. Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je!
 
Je wilt teveel te snel. Dit is idd een foutieve test. Maar haal gewoon eerst eens adem en doe een stapje terug. Het is niet de 100 meter sprint, het is een bijzonder project zonder duidelijke einddatum. Er is ook al een appgroepje, staat ook ergens op het forum geloof ik een topic over. Groetjes.
 
Als je een paar dagen terug je ovulatie gehad hebt zoals je idd in een ander topic zegt dan heeft het echt geen zin om nu al te gaan testen. En deze test die hierboven staat is niet goed gegaan.  Lijkt alsof er ook urine op het vakje is gekomen waar een streepje moet komen. Wacht 2 weken en ga dan eens testen, mits je niet ongesteld wordt.
Op deze manier zit je jezelf alleen maar gek te maken. Je denkt vanalles te voelen, en denkt meteen dat dat met een zwangerschap te maken zou hebben. Probeer er niet zo mee bezig te zijn want dan ga je juist vanalles voelen wat niks hoeft te betekenen. 
Succes en hopelijk heb je binnenkort een positieve test. 
 
Als je een paar dagen terug je ovulatie gehad hebt zoals je idd in een ander topic zegt dan heeft het echt geen zin om nu al te gaan testen. En deze test die hierboven staat is niet goed gegaan.  Lijkt alsof er ook urine op het vakje is gekomen waar een streepje moet komen. Wacht 2 weken en ga dan eens testen, mits je niet ongesteld wordt.
Op deze manier zit je jezelf alleen maar gek te maken. Je denkt vanalles te voelen, en denkt meteen dat dat met een zwangerschap te maken zou hebben. Probeer er niet zo mee bezig te zijn want dan ga je juist vanalles voelen wat niks hoeft te betekenen. 
Succes en hopelijk heb je binnenkort een positieve test. 
 
Snap dat je helemaal hoteldebotel bent want het is ook super spannend om voor een baby te gaan maar heel erg vroeg testen heeft helaas geen zin. Probeer te wachten tot je nod hoe moeilijk dat soms ook is. Het is wel een optie om wat eerder te testen mocht je echt testdrang hebben maar kijk dan even op 
https://m.sensitest.nl/wanneer-zwangerschapstest.php#
Hier kan je precies berekenen wanneer je een test zal kunnen doen en welke. Heel veel succes en probeer er een beetje rust in te vinden voor jezelf. Mischien is het een idee als je een stabiele cyclus hebt om ook niet meer ovulatietesten te gebruiken je bent er anders heel erg veel mee bezig wat ook weer nadelig zou kunnen uitpakken. In iedergeval heel veel succes en hopelijk snel baby nieuws. 
 
Terug
Bovenaan