A
Anoniem
Guest
Ik heb bij drie dagen over tijd zijn,een zwangerschapstest gedaan,wat denk je Positief.Vorige maand11 April alleen bruinbloedverlies gehad +2dageneen beetje rosig.Vanaf die tijd voel ik mij zwanger bloedtest zegt duidelijk negatief zwangerschapstest zegt weer positief. nu heb ik gisteren ook weer te bloedprikken geweest,vanmiddag kon ik bellen om de uitslag wederom negatief.Ik wordt er depri van.Ik ben moeder van 2 kinderen.En herken deze kwaaltjes wel van een zwangerschap.Ik heb gespannen borsten vaag misselijk buikpijn en veel last van afscheiding helder van kleur en soms gelig .Die afscheiding had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook.Voor mij is dat echt een teken.Ik weet niet waar ik aan toe ben.De gynacoloog geeft duidelijk aan dat hij van die bloedtest uitgaat omdat dat betrouwbaar is.Mijn zus had een testje gdaan bij de apotheek wat ook positief zij.bloedtest negatief 5keer een echo gehad kreeg ze te horen zit tussen je oren.maar achteraf bleek zij wel zwanger te zijn.Jullie wijsheid wat te doen,in mijn situatie en anderen die dit ook meegemaakt hebben.A.U.B reageer.Liefs Petra