Testen jullie elke zwangerschap rond dezelfde (dpo) positief?

Hi meiden,

Ik heb in januari na lang proberen eindelijk een positieve test gehad. Helaas is dit geëindigd in een miskraam en moest ik gecureerd worden. We zijn sinds deze maand weer aan het proberen. Ik ben vandaag 10 dpo (tot op heden geen bloedverlies wat ik normaal altijd 6 dagen heb voordat m’n echte menstruatie doorbreekt op 14 dpo)… vorige zwangerschap testte ik heel licht positief op 9/10 dpo… nu nog niks. Moet ik de moed opgeven? Of kan het nog? Test van vanochtend was omowit
 
Ik weet niet of ik bij alle drie de zwangerschappen op dezelfde dag al positief testte.. was er te onregelmatig ongesteld voor.. m'n testen verschilden wel.. waar 2voor5 van Kruidvat wit bleef, terwijl cb (die met het plusje) al wel positief gaf bij m'n eerste zwangerschap, waren de 2voor5 van Kruidvat degenen die een stuk positiever waren dan m'n andere zwangerschapstesten bij m'n laatste zwangerschap.. 
iedere zwangerschap is anders dus het hcg kan ook anders ontwikkelen in het begin waardoor je eerder/later positief kan testen
 
Terug
Bovenaan