testen jullie samen of zonder je man

A

Anoniem

Guest
ik was wel benieuwd of jullie samen met je man de test doen, of dat je het alleen doet en dan de uitslag aan je man vertelt.

wij hebben samen getest. vind ik wel zo gezellig. zit je ook niet te hanesen met hoe je het vertellen moet.

groejts
greet

Ha Greet,

Nou de eerste keer dat ik testje deed heb ik het alleen gedaan heel vroeg in de morgen, was ook zo nieuwsgierig, maar heb meteen de test aan mijn vriend laten zien!!!
Ik mag nu maandag   voor de tweede keer testen en dan doe ik het zelfde, vindt wel dat je het meteen moet vertellen!!! Maar das ieder voor zich natuurlijk hé!!!

Liefs Sandy

Hoi Greet,
Toen ik de test deed van mijn zoon, deed ik hem samen met mijn vriend.
Eerst even samen in spanning wachten en daarna samen van blijdschap door de kamer
heengedanst. Heerlijk was dat.
Ik denk ook dat we het nu weer samen gaan doen. Alhoewel, het is misschien ook leuk
om het alleen te doen en het hem dan met bv babysokjes te vertellen.
Je ziet het ik twijfel toch een beetje.
We zullen zien als het zover is.
Liefs Melanie

hallo!

Ik zou zelf graag met mijn vriend willen testen maar je zou je vriend ook kunnen verrassen om bijv. een speen te kopen met IK HOU VAN PAPA ofzo iets

Groetjes ssuss

toen ik zwanger was(helaas geeindigd in miskraam) heb ik alleen getest en toen een boek gekocht 'help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt'toen hij thuis kwam van zn werk heb ik hem dat gegeven. Hij was helemaal verbaasd en blij natuurlijk! ik ben blij dat ik het zo heb gedaan, omdat ik nu zijn reactie zo goed kon zien en dat was super natuurlijk! als we het samen hadden gedaan zou ik meer bezig zijn met mn eigen blijdschap en niet zien hoe hij erop reageerde..

oja, dat boek is trouwens een aanrader! hij vond het een superleuk boek. is helemaal in mannentaal(en ook door een man) geschreven. mn mannetje houd normaal niet van lezen, maar deze had hij zo uit!
gr. marjolein

hai hai

nou wij hebben eigenlijk altijd samen getest, dij de eerste was dat zo en bij een tweede zou ik dat gewoon weer doen.
Want ja het is toch iets van ons samen, en dan vindt ik het ook leuk om samen in die spanning te   zitten

groetjes
barbara

hai hai

nou wij hebben eigenlijk altijd samen getest, dij de eerste was dat zo en bij een tweede zou ik dat gewoon weer doen.
Want ja het is toch iets van ons samen, en dan vindt ik het ook leuk om samen in die spanning te   zitten

groetjes
barbara

Ik ben wel een beetje ongeduldig, en als ik dan zo'n test gekocht heb omdat ik denk, ik ben zwanger dan wil ik gewoon testen.

Gelukkig vindt mijn mand at niet zo erg.

Miep

Terug
Bovenaan