Testen lopen niet echt op, is er toch nog hoop?

<p>Hoi hoi,</p><p>We zitten in een iui traject maar gaan over op ivf. Na onze 2de iui poging bleken de waardes te laag te zijn voor iui. Heel erg balen dus. De eerste lui was met 0,9 miljoen zaadjes en de 2de 0,7 miljoen.  We staan nu op de wachtlijst voor ivf.</p><p>Maar toen was t vrijdag, dinsdag had ik al getest zodat ik me op ms voor kon bereiden die ik donderdag had verwacht. Deze was spierwit, zoals we ook gewoon hadden verwacht.</p><p>Maar vrijdag kon ik het niet laten om te testen, mijn ms is eigenlijk heel regelmatig. En toen kwam er een streepje, vol ongeloof maar er stond echt een licht streepje. Nog een andere test gedaan, Hier op een Lichter streepje te zien.</p><p>Volgende dag weer getest, Kruidvat test leek wat Lichter maar er stond nog steeds een streepje.. ook maar even een clb gedaan. Ook daar binnen 1 minuut een plusje.. had vrijdag avond veel water gedronken en snachts nog een keer naar de wc geweest dus dat zou misschien dat lichter streepje kunnen verklaren.</p><p>Maar vanochtend was ie weer lichter en de Cleer blue predictor zei niet zwanger.. Maar ook gister avond veel water gedronken meer als normaal.</p><p>Dus zijn zo bang voor het ergste. Was ook haast te mooi om waar te zijn. Maar toch vraag ik me af of er toch nog ergens hoop is of mag zijn? Of dat het gewoon niet zo heeft mogen zijn en het waarschijnlijk een vroege miskraam is.</p><p> </p><p></p>

Moeilijk.. het kan twee kanten op. Misschien slaan de testjes lichter uit vanwege het vele drinken, maar het kan ook de aankondiging van een vroege miskraam zijn. Er zit niets anders op dan afwachten en over 2 dagen weer eens een testje doen om te zien of het streepje duidelijker geworden is. Pak wel het liefst steeds dezelfde testen, want iedere test reageert net weer op een ander hcg niveau, zeg maar. En niet teveel drinken van tevoren.  Ik duim voor je dat het toch goedkomt. ?

Nee, ik kan hem niet zien. Volgens mij plaatst men foto's altijd via mupload. En dan kiezen voor de link, niet voor de forum optie (als ik het goed heb). 

Yes, zo zijn ze te zien. Nou, die laatste die je hebt gebruikt van clear blue heeft sowieso veel meer hcg nodig. Niet vreemd dat die zo pril "niet zwanger" aangeeft. Dat gebeurt meer. Zijn de andere testjes van Kruidvat, de 2v5? Dan zou ik daar nog eens mee testen over 2 dagen. Ik vind het eerlijk gezegd niet schokkend afgenomen hoor. Zeker niet als je veel gedronken hebt. Dat kan best veel doen. 

Terug
Bovenaan