Testen lopen niet snel op

<p>Hoi lieve meiden ! </p><p>Op 17 januari een positieve ovulatie test ..</p><p>ik kreeg 4 dagen daarna licht bloedverlies ( licht roze ) </p><p>Op dinsdag 25 januari had ik een positieve test in handen 1-2 weken en een licht streepje op Kruidvat 2x5</p><p>nu loopt het maar heel langzaam op en heb nog steeds wat licht bloedverlies ( alleen met afvegen en meestal in de ochtend ) </p><p>Ik ben zo onzeker na 2 miskramen </p><p>Volgens de app hoef ik pas over 4 dagen ongesteld te worden .. zou ik daarom nog niet mega postief testen met Kruidvat ? <br /><br /></p><p>En ik weet testen voor nod is stom ! <br /><br /></p><p>veel liefs </p>

Voor de NOD wss het bij mij ook nog heel licht hoor. En ik testte pas op dag 12. 
Jij had je eerste positieve test al op dag 7! Dat is echt heel vroeg. Nu zit je op 10 dpo. Gewoon om de dag testen en rond je nod zal het vast op gaan lopen. 

Bij mij heeft het zo'n anderhalve week geduurd voor ik van een heel licht twijfelstreepje (op iets van 10/11 dpo) naar even duidelijk als de controlelijn ging. Toch 19 weken zwanger nu, en bij mijn zoontje duurde het ook ongeveer evenlang. (Beide ook met af en toe bloedverlies tijdens de zwangerschap.) Ik heb ook een paar miskramen gehad, dus snap de onzekerheid goed, maar het hoeft niet snel toe te nemen om goed te zijn. ;)
Voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk mag het deze keer allemaal goed gaan!

Dankjewel voor jullie reactie ! Ook nog helemala geen symptomen en nog wel wat licht bloedverlies ( roze) dus afwachten !) 

Terug
Bovenaan