Testen lopen op maar blijf bloeden

Hallo allemaal, een tijdje hier niet geweest. Heb begin mei met 8 weken een miskraam gehad en pas begin juli schoon verklaard. Testen waren weer negatief. Heb inmiddels weer een LF van 10 met spotting vanaf dag 8dpo Ook deze ronde liep dat zo en had ik 9dpo een zeer licht positieve early zwangerschap test. 10 dpo echter helder rood bloed. Ik zit nu op 12 dpo, gebruik mini tampons die steeds nog niet eens half gevuld zijn maar ik bloed dus wel alweer 3 dagen echt. Dat terwijl iedere ochtend mijn zwangerschapstesten op blijven lopen.. Heb ook wel echt krampen in m'n baarmoeder/onderrug continu (dus niet weeig) Zit met m'n handen in het haar zo bang voor een nieuwe miskraam maar ook voor een bbz.

Iemand anders dit meegemaakt?

Hoi !
helaas wel , dit bleek te gaan om een biochemische zwangerschap , ik had alleen geen krampen maar wel rood bloedverlies mijn testen liepen ook op alleen had geen knallers en kwam niet verder met cb dan 1-2 weken erop , heb toen een echo gehad in het ziekenhuis omdat ik pijn tussen mijn schouders kreeg en duizelig hieraan dachten ze aan een bbz , gelukkig was dit niet het geval maar ook was het helaas niet goed 

ik hoop voor je dat dit een goede zwangerschap is en je snel mag gaan genieten
veel liefs  

Ik zou in ieder geval absoluut geen tampons gebruiken. Dit mag niet bij zwangerschap/mk/bbz ivm infectie gevaar. En dan ben je echt ver van huis. 
Ik zou je huisarts bellen om je hcg te laten prikken. Als die inderdaad oploopt/hoog is kunnen er verschillende zaken aan de hand zijn. Ergste geval een bbz.. minst erge geval ben je zwanger. Dan kun je namelijk ook bloeden en toch gezond zwanger zijn.
Sterkte 

Terug
Bovenaan