testen maakt onzeker!!!!!!!!!!!1

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik zal mij even voorstellen ik ben anita en moeder van Niek 2jr.
ik heb in maart een miskraam gehad met 12wk.Ik was vaker
op deze site te vinden maar had er even geen zin meer in.
Maar ik las wel vaak even mee.Ik moest donderdag ongi
worden maar ben het tot op heden nog niet.Ik heb gisteren
een clearblue test gedaan maar er gaf hij maar 1streepje aan
maar naar 10 minuten 2 dus ik wist niet wat ik hier van moest
denken toen nog 1gedaan weer precies hetzelfde.Toen vanochtend
nog maar 1 maar die was negatief.Ik weet niet wat ik hier van moet
denken.Ik zelf heb al een week het gevoel dat ik zwanger ben maar
daar moet ik wel eerst bewijs van hebben en op deze manier lukt dat
nog niet.Ik heb wel vaak het gevoel van ongesteld worden maar dat had
ik bij beide zwangerschappen dus daar kun je ook niets van zeggen.Ik
loop ook goed in de cyclus altijd precies 30 dgn en nu dus al 35 dagen.
Wat denken jullie hier van of is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Gr.Anita

hoi anita

ik heb precies het zelfde zaterdag moest ik het worden maar ook negatief heb maandag getest was ook negatief
ik heb ook het gevoel dat ik het moet worden een beetje druk in mijn onderrug en buik
ik wacht wel ff tot vrijdag ga ik weer ff op nieuw testen en als hij weer nega is maak ik toch een afspraak bij de hiusarts dan maar inwendig kijken al geef ik een beetje de moed op na de 6de ronde
maar als ik hou was zou ik een paar dagen wachten en dan een afspraak bij de huisarts maken
ik hoor het wel

groetjes

Hai Cooper,

Ik zit ook in onzekerheid maar meer verwardheid! Moest ook afgelopen donderdag worden maar tot op heden nog steeds niks. Gister test gedaan - negatief. Vandaag naar de dokter (deze wilde geen test doen omdat het te vroeg was volgens hem) op aandringen van mij een test gedaan - negatief. Dokter zegt dat dit niks betekent en heeft voorgesteld om tot en met volgende week dinsdag te wachten, ben ik dan nog steeds niet ongi dan moet ik naar het ziekenhuis voor echo. Hij gaf ook aan dat de test negatief kan uitwijzen omdat ik te weinig hormoon aan zou kunnen maken. FF afwachten!!
Heb lichtjes het gevoel van ongi worden maar dat heb ik eigenlijk al met vlagen vanaf afgelopen vrijdag. Gisteren een klein beetje licht roze afscheiding en verder niks.
Alleen veel plassen nog steeds en trekkend gevoel in onderbuik. Vandaag zijn mijn borsten wel opgezet maar niet pijnlijk.

Ik wil graag weten wat er aan de hand is maar wacht net zo hard af als de meesten hier.

Ik hoop in ieder geval dat dat tweede streepje wel wat positiefs zegt en dat je zwanger bent.

Heel veel succes!!

zuska

Balen dat ze je geen zekerheid kunnen geven.
Zelf zeg ik altijd een streep is een streep... maar als hij weer verdwijnt?!? Heel raar...

Ik zelf heb altijd pas een positieve test zo'n 4 dagen NA mijn NOD.
Voor die tijd gewoon niet genoeg hormonen. Erg frustie want dan moet ik dus NOG langer wachten op zekerheid. Maar jij zit al voorbij die 4 dagen...

Denk dat het helaas niets anders op zit dan nog 2 of 3 dagen te wachten en als je dan nog niet ongi bent dan weer opnieuw testen...

succes! Ik hoop dat de streep toch aantoonde dat er al wat hormoon in je urine zat!!

ik duim voor je!

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan