testen met partner?

A

Anoniem

Guest
Zijn er ook dames die "stiekem" zelf al testen zonder partner erbij?
Mijn man wil nog een week wachten met testen, maar ik ben al 4 dagen over tijd.... ik wil morgen testen, want we gaan ook op vakantie en wil het voor die tijd weten..

Wat vinden jullie? ;)

Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen. Mannen hebben er geen idee van hoe stressvol wachten kan zijn, wij willen gewoon weten waar we aan toe zijn :))))
Ik zeg, testen dus!!!!!!! Good luck!

Mijn man wil ook altijd later testen. Dan praten we erover en komen wij wel tot de conclusie. Soms zie ik ook wel in, ach, kan nog wel even wachten. Ondanks dat dat wel lastig is natuurlijk!
Ik heb voor mijzelf sowieso besloten om samen te testen, dat staat helemaal vast.
Zelfs, toen hij vroege dienst had, 4.30 uur de wekker en 5 uur vertrekt en ik kon blijven liggen tot 8.30 uur, ben ik eruit gegaan met hem om te kunnen testen.
Wij vinden dat het iets is van SAMEN. Is het positief is het mooi, is het negatief kun je dat ook samen oplossen. Dan heb je ook iemand erbij waar je tegen aan kunt praten/huilen net hoe je je voelt.
Ik zou zeggen... praat met je man en bekijk wat de mogelijkheden zijn.

Veel plezier op vakantie!

Ik zou gewoon zelf testen maar het erna dan wel zeggen! Als het positief is, kun je je toch niet inhouden en als het negatief is begrijpt hij waarschijnlijk beter dat je even een baaldag hebt!

Succes!!!

ik test altijd alleen. ik vind het heerlijk om even een klein dagje helemaal zelf een geheim te hebben. en dan vertel ik het mijn man dan op een speciale manier... bij de oudste heb ik de test in een envlop gedaan, en net gedaan of zat het tussen de post ahhaha. hij kon het wel waarderen. en bij de tweede had ik de test bij mijn oudste ik de box gelegd. mocht zij het vertellen hahaha
mocht ik nu een pos test hebben dan denk ik dat ik deze op zijn kussen neerleg, zo van sleaap lekker pappa haha
kan er nu al de pret van hebben hahah
maar ja dit is natuurlijk heel erg persoonlijk. ik zou het niet kunnen samen testen... doe wat je eigen gevoel je zegt!

ik zou ook testen, dan kun je je voeding er in de vakantie op aanpassen als het toch positief blijkt te zijn.
groetjes,
Elise

Ik ben trouwens 5 dagen overtijd, en mijn man zegt dan test maar over een week, dus ik snap je.
groetjes,
Elise

ik test ook zonder melding ervan te maken..tot nu toe 2 x gedaan,hij merkt wel als de ongi er is.. en als het zo ver is zal ik het hem vertellen.
ik heb er niet zo'n romantisch beeld van..een staafje met urine...:)

Terug
Bovenaan