Testen met Pregnyl

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik zit met een vraagje. Vrijdag 17 aug. pregnyl spuit laten zetten. Vandaag getest en licht positief. Ik weet dat het ook vals positief van de pregnyl kan zijn maar heb zn last van mijn borsten en steekjes dus toch heel eigenwijs geweest en toch maar getest.</p><p>Wie heeft er ervaring mee. Na hoelang is het uit je lichaam. Ik heb 5000 eenheden gezet. Kan het ook per persoon verschillen of iemand zwaar of licht weegt.</p><p> </p><p>Alvast bedankt?</p>
 
Hallo,
door pregnyl kun je tot 12 dagen na injectie vals positief testen. Waarom heb je pregnyl gebruikt? Bepaalde hormonen die je tot je moet nemen dmv spuiten inbrengen of slikken kunnen allemaal ook deze klachten veroorzaken. Het kan aan je traject liggen welke middelen je gebruikt! 
Ik moet zelf pregnyl spuiten als de punctie voor ivf gaat plaatsvinden. Daarna moet je echt wachten met testen tot de test datum omdat je anders vals positief kunt testen! 
succes!! 
 
Ik gebeukte ovitrelle, maar is soortgelijk. Beiden zorgen voor eisprong en vals positieve test in het begin. 
Ik testte ook op 11 dagen licht positief. Enerzijds blij, anderzijds mega zenuwachtig omdat ik ook bang was dat de ovitrelle hier nog de oorzaak van kon zijn. Ik heb daarna iedere dag getest, en zag de testen langzaam oplopen. Op dag 14 was het echt een streep waarvan ik dacht: ik ben zwanger!!! 
Inmiddels 17weken en 5 dagen zwanger ?
Hopelijk bij jou ook snel meer zekerheid en positief nieuws! Succes met wachten, ik weet nog hoe langzaam de tijd leek te gaan! 
 
Terug
Bovenaan