<p>Goedemorgen, <br /><br />Ik heb twee terug op 25 november een drup qua bloeding gehad en toen 2 dagen niks. Op 25 november had ik ongesteld moeten worden. <br />De dag ervoor al ruzie met een spijkerbroek die me niet lekker zat omdat mijn buik opgeblazen voelde.<br />Na twee dagen niks qua bloeding had ik op 28 november een doorbraak dit was 1 volle lap(zaterdags) en de dag erna 3 kwart (zondag) zeg maar daarna tot de woensdag 2 december licht tot amper niks. <br />De klachten die erbij kwamen waren misselijkheid en vooral in de avond en later ook op de ochtend. Dan het zware gevoel onder in de buik met het getrek erbij, vele meer eten en natuurlijk het op verschillende momenten in slaap vallen. <br />Begin deze week kwam daar nog bij dat ik bij de kerstfilms ging huilen als iemand een kadootje kreeg, doe ik normaal nooit! Aardappelen koken, die lucht kan ik ook al niet hebben en eten al helemaal niet. <br />Verder vliegen de felicitaties mij om oren al omdat men ziet in mijn gezicht dat ik zwanger ben. <br />Ik voel me ook anders als normaal en voel me ook zwanger maar nu heb ik vanochtend al getest met die goedkope van kruidvat en deze was negatief.<br />Heb ik nu misschien te vroeg getest?<br /><br />Graag hoor ik jullie ervaringen</p>