Testen na NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden...

Wie heeft er ervaring met het testen na je NOD, en geen positief resultaat maar niet ongesteld?

Mijn cyclus is sinds het stoppen met de pil (december|) altijd 28 dagen en één keer 29, maar verschilt verder niet....

ja ik wel werd in jan, pas 15 dagen na mijn NOD ongesteld, en nooit positief getest, ik ben aug gestopt met de pil en had direct een reglmatige cyclus van 31 dagen (heb ik altijd al gehad) in jan dus 46 dagen en in februari 26 dagen. dus tja ik ben heel benieuwd wat deze maand brengt, ik hoop geen ongesteldheid haha

ja dit herken ik wel, ik ben in aug gestopt en had direct weer mijn vertrouwde cyclus van 31 dagen in januari 46 dagen en geen positieve test en in februari 26 dagen. dus ik ben benieuwd wat het komende maand weer wordt.

Ik heb precies vandaag mijn NOD dus bij mij is het nog afwachten. Een kennis van mij had ook steeds negatieve testen en is na 1,5 wk naar de dokter gegaan en die heeft positief getest (speciale test). Het kan zijn dat je HCG nog niet voldoende in je urine zit en anders wordt je gewoon later ongi, maar als je cyclus vrij regelmatig is komt het vaak ook niet later. Afwachten dus! Moet ik ook, hopelijk is het raak voor ons allebei!

Liefs!

Ik heb precies vandaag mijn NOD dus bij mij is het nog afwachten. Een kennis van mij had ook steeds negatieve testen en is na 1,5 wk naar de dokter gegaan en die heeft positief getest (speciale test). Het kan zijn dat je HCG nog niet voldoende in je urine zit en anders wordt je gewoon later ongi, maar als je cyclus vrij regelmatig is komt het vaak ook niet later. Afwachten dus! Moet ik ook, hopelijk is het raak voor ons allebei!

Liefs!

Ik ben 2 jaar bezig voor 2e kindje, heb bijna een jaar een cyclus van 28-29dgn gehad en in nov en dec een cyclus van 5wkn, dus het zegt helemaal neits, het kan zo een maand veranderen, msschien door stress een vrouwelijk lichaam zit ingewikkeld in elkaar, maar hoop dat je snel zwanger bent.

Gr

Ja, ik hoop natuurlijk dat ik gewoon zwanger ben..maar zou inderdaad goed kunnen dat je gewoon een keer later ongesteld wordt. Dit is voor onze ronde 1. Zou wel toevallig zijn, dat juist nu me cyclus veranderd is. xx

Ja, ik hoop natuurlijk dat ik gewoon zwanger ben..maar zou inderdaad goed kunnen dat je gewoon een keer later ongesteld wordt. Dit is voor onze ronde 1. Zou wel toevallig zijn, dat juist nu me cyclus veranderd is. xx

Terug
Bovenaan