Testen negatief maar geen menstruatie. Lekker handig voor je vruchtbare dagen uit te rekenen

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ik heb afgelopen maandag een 2de test gedaan en die was ook negatief. Ik moest toevallig ook naar de huisarts die dag dus ik vroeg gelijk wat het kon zijn. Nou het lag niet aan de spiraal die is verwijderd want dan loopt de cyclus gelijk door zei hij. Je slaat gewoon een keertje over dan kan weleens gebeuren. Nou daar ben ik dan mooi klaar mee want dan verlies ik eigenlijk gelijk 2 maanden want wanneer is mijn eisprong nu dat weet ik dus niet en nou moet ik dus wachten tot ik wel ongesteld wordt en dan wordt het op nieuw uitrekenen ben ik weer lekker klaar mee. en wat nou als ik het wel op het goede moment heb gedaan en zwanger ben dan is het geweldig maar wanneer ga je dan testen hahahaha. Niet leuk dus allemaal. Heeft iemand dit ook wel een gehad.

Groetjes
Wendy

Hoi Wendy

Had jij het mirena of zo iets spiraaltje

ik wel hij is er 14 februari uitgehaald

daarna werd ik de 16 de gelijk ongi

daarna 8 maart weer

Ik werd toen ik het spiraaltje had niet meer ongi

Nu die er uit was was me ongi echt super veel

was dat bij jou ook allemaal

verder heb ik dus niet gehad dat me ongi weg bleef

groetjes natasja

Heb je ook geen zwangerschapskwaaltjes

Ja hoor, ik ken het ook!!!

Ik werd na het stoppen van de pil (eind dec.) de week erna ongesteld (eigenlijke stopweek dus)

Daarna werd ik 7 febr. voor het eerst weer echt ongesteld. Dus ging ik ervan uit dat 4 weken later ik weer ongesteld zou worden (ong. 7 maart) Maar ben het nu nog steeds niet geworden (3 weken later) ....... heb ook 3x getest de afgelopen 3 weken en allen waren negatief :(

We "klussen"wel om de 2 dagen, want mocht er een eispromg plaatsvinden, dan pikken we dat kansje wel mee !!!

Gewoon maar afwachten tot er een ongesteldheid aan komt dus .........

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan