testen of niet??

hallo allemaal

hier ben ik weer even
nou mijn ongi is er nog steeds niet en er is ook niks dat lijkt dat het snel komen gaat (maar goed ook niks wat lijkt op zwanger zijn)
ik wou dus morgen gaan testen maar ben zo bang dat ik teleurgesteld ga worden door een nega test, wat moet ik nou doen
vanmorgen was mijn temp. nog 37.1
en morgenvroeg ga ik weer eens meten als mijn ongi er nog niet is.
als het nog hoog is denk ik dat ik toch maar naar de apotheek cross
maar ben echt bang dat het alleen maar van de zenuwen wegblijft
nou groetjes van een hopeloze debra
 
Ik zou als ik jou was lekker gaan testen.

Natuurlijk is het een teleurstelling als je negatief test, maar tja als je het niet doet is het een beetje je kop in het zand steken.
Ik vind het juist fijner om op mijn eigen gekozen tijdstip te ontdekken dat het niet zo is, als via een bloeding op een plaats waar ik dat niet met mijn vriend kan delen.
Vorige maand werd ik op mijn werk ongesteld en daarna wilde ik alleen maar naar huis om getroost te worden.

Lekker testen meid!!!

Liefs,

M
 
Hoi Debra,

Ik snap dat je bang bent voor een teleurstelling. Maar word je ook niet gek van die onzekerheid.
En dat je geen verschijnselen hebt dat zegt schijbaar niks( dacht ik ook altijd hoor)
Maar zoals je hebt gelezen heb ik gister ook positief getest zonder dat ik ook maar iets voel!
Dus ik zou zo zeggen testen meid! En dan ga ik voor je duimen!

Groetjes Dianne
 
Ik hoop ook dat ik te vroeg heb getest, het was inderdaad even een flinke teleurstelling toen hij negatief was. Misschien is het goed om een paar dagen af te wachten, moeilijk is het wel dat weet ik.

Succes met je besluit ik duim voor je dat hij positief is.

Liefs Bibi
 
bedankt dames
ik ga morgen zeker een test kopen
als er nog niks is
ik laat het zo snel mogelijk weten
maar ja maandag he winkels 1 uur open
hoop dat de apotheek eerder open is
groetjes xxxxx en heel erg bedankt voor jullie steun
debra
 
Terug
Bovenaan