Testen of niet?

<p>Hey Allemaal, </p><p>Mijn vriend en ik zijn al sinds mei vorig jaar met zwanger worden.</p><p>Ik had echt het gevoel dat het raak was afgelopen maand maar toch ongesteld geworden. Maar ik twijfel of het wel echt een menstruatie was, hij was lichter en korter dan normaal. </p><p>IK ben sinds zaterdag misselijk in de ochtend heel erg en overdag met vlagen, heb steeds heel veel honger, ben al een paar weken steeds heel moe, heb sinds een aantal weken een hele droge huid(normaal nooit last van) moet vaker plassen dan normaal en drink niet meer dan normaal. Zou ik gewoon wachten tot mijn volgende menstruatie of zou ik voor de zekerheid toch een testje doen?</p><p>Wat vinden jullie? </p><p>Groetjes Lautje </p>
 
Als je twijfelt zou ik testen.
Alleen wel goed bedenken dat hij heel goed negatief kan zijn, dus dan niet te teleurgesteld zijn. Je lichaam kan je best wel voor de gek houden als je het heel graag wilt qua symptomen. 
Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent :) 
 
Ik zou gewoon testen. En precies wat Joosjeee zegt: goed bedenken dat het negatief kan zijn. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een soort menstruatie, hij bleef alleen doorzetten in donkerbruin bloed. Maar het kan heel goed zijn dat je lichaam en geest je voor de gek houden. 
Ik hoop het ook voor je!
 
 
Wil je niet teleurstellen maar ook vd stress rondom het zwanger willen worden kan je menstruatie uitblijven en de symptomen van misselijkheid etc kunnen daar ook weer van komen. Ik hoop heel erg dat ik het mis heb en dat het toch een zwangerschap is maar ik heb vaak gedacht dat ik zwanger was (alle symptomen waren daar) maar was het weer een zware teleurstelling. Je kan altijd een test doen, maar ik zou zelf nog even afwachten..  
 
Terug
Bovenaan