testen of niet

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ik heb een vandaag een test gekocht en ik heb een vraag wanneer kan je het beste testen me temp was vandaag 37.1 en ik heb nog geen ongi gevoel zaterdag 8 oktober moet ik me ongi krijgen kan ik dan al een test doen als me temp zo hoog is of kan ik beter nog wachten ik hoop dat het raak is
normaal voor dat ik me ongi moet krijgen heb ik gevoelige borsten en dat heb ik nu helemaal niet wie kan mij hier antwoord op geven

groetjes shardha

Hoi!!

Je kan echt het beste wachten met testen tot minstens  je NOD, zaterdag dus.
Er is best een kans dat je nu al positief test maar de kans is ook erg groot dat dat nog niet het geval is.
Dat je temperatuur hoog is zegt niet zoveel. Dat is natuurlijk zo vlak voor je ongesteld wordt. Ik las het volgende stukje op :9maand.com

Je kunt het best starten met het nemen van je temperatuur aan het begin van een nieuwe cyclus. Dan is je temperatuur namelijk het "laagst". Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie.
Blijft je menstruatie een week uit en blijft je temperatuur al die tijd hoog dan ben je heel waarschijnlijk zwanger.

Sterkte met wachten!

Maisie

Hoi Sharda,
Zeker tot zaterdag wachten hoor! Spannend hè!? Je bent er de hele dag mee bezig.
Hou je ons op de hoogte? Ik zal voor jullie duimen...

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan