testen of niet??

A

Anoniem

Guest
Ik weet het even niet meer. Ik heb bijna iedere dag wel een raar gevoel en soms pijn in  mijn onderbuik en soms pijn in mijn onderrug, heb geen last van mijn borsten en heeeeel soms weleens misselijk als mijn buik raar doet. Verder ben ik wel ongesteld geweest (denk ik) wat je ongesteld kan noemen. Ik had voornamelijke bruine afscheiding en een enkele keer wat rood bloed maar dan in de vorm van slijm (sorry voor het smerige verhaal). Ik ben sinds januari gestopt met de pil en heb de pil 14 jaar geslikt.Heb wel een regelmatige ongesteldheid gehad de afgelopen twee keer maar beide keren zoals ik hierboven heb omschreven maar de eerste keer met meer echt bloed.
Nu vraag ik me af of ik al zal gaan testen of nog even moet wachten tot mijn volgende ongi die half april moet gaan komen.

Wat zouden jullie doen?

gr nathalie

Ik denk dat je kunt testen. Ik heb het vaker gehoord en laatst was er ook iemand op het forum: met een paar dagen bruin bloedverlies en dan toch zwanger. Het kan gewoon. Maar net zo goed ook niet. Je lichaam moet wennen aan het stoppen met de pil. Blijkbaar bewaar je ergens in je lichaam iets van de pil en dat moet er eerst uit. Als je nu test en je bent zwanger, dan is misschien de datum van het begin van de zwangerschap beter te achterhalen, niet?

Na 14 jaar pilgebruik kan je lichaam best even nodig hebben om te "herstellen".
Ik zelf heb ook wel vaker wat bruinige afscheiding of zomaar ineens een druppel helderrood bloed, zonder dat ik ongesteld of zwanger ben. En ik ben in oktober '05 met de pil gestopt voor ons 2e kindje.
Misschien voor de zekerheid een test er tegenaan gooien, en als die negatief blijkt te zijn, weet je dat je lichaam nog aan het herstellen is.
Ik zal in ieder geval voor je duimen
Dikke kus,
Dyonne

dank jullie wel voor jullie reactie, heb vanochtend toch een test gedaan om in ieder geval van de onzekerheid af te zijn. deze was helaas negatief maar nu weet ik in ieder geval dat me lichaam bezig is met het ontpille zullen we maar noemen.
geen man overboord zitten pas in ronde 3 dus alle tijd en als het komt dan komt het vanzelf wel.

groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan