Testen of niet?

Hoi,

Ik heb PCOS en tot mijn blijdschap heb ik na 4 maanden op 7 juni een eisprong gevoeld en de volgende dag was mijn temp. inderdaad hoger.
Helemaal blij dus, en geklust.

Nu zou ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar nee hoor. Nu heb ik de laatste weken af en toe getemperatuurd en was m'n temp. weer wat lager. Ik heb begrepen dat deze hoog blijft als je zwanger bent, klopt dat?
Ik ben bang voor weer een teleurstelling maar aan de andere kant is deze spanning ook niet te harden.
Zal ik testen of niet?

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Ik heb totaal geen ervaring met het temperaturen maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft..... Ik zelf ben iemand van ik wil het nu weten en mezelf anders niet voor de gek houden dus dan doe ik liever wat vaker een test. Als het niet is dan is de teleurstelling er wat eerder dan wanneer je menstruatie komt en als het wel is dan heb je een reden voor een MEGA feestje.

Succes meid, ik zal voor je duimen!

Liefs

Hoi Moeska,

Tja, ik heb momenteel geen test in huis dus kan ik er nog een nachtje over slapen.

Ik denk dat ik voor het weekend wel een test zal doen, ook ivm evt. een borrel :)

Ik laat het wel weten, bedankt voor het duimen!

Maaike

Hoi,

Ik zou testen hoor, zeker als je NOD al geweest is!!
Is het positief dan heb je idd een reden vor een feestje zoals moeska zegt.
Is het negatief, dan komt heel vaak kort daarna je ongi op gang (spreek helaas uit ervaring ;)

Liefs
Janne

Hoi Maaike,

Ik zou testen hoor, die temp kan toch wel iets dalen. Als ie weer op je " oude" temperatuur zit gaat het de verkeerde kant op.

Heel veel succes en ik duim voor je.

Groetjes Supertje

Hallo allemaal,

Ik heb net getest: niet zwanger....

Ook nog niet ongesteld, maar ik hoop dat dat nog komt. Ik ben al sinds 14 feb. niet meer ongesteld geweest dus op zich zou ik daar al blij mee zijn.