Testen of niet?

Hoi,

Ik heb PCOS en tot mijn blijdschap heb ik na 4 maanden op 7 juni een eisprong gevoeld en de volgende dag was mijn temp. inderdaad hoger.
Helemaal blij dus, en geklust.

Nu zou ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar nee hoor. Nu heb ik de laatste weken af en toe getemperatuurd en was m'n temp. weer wat lager. Ik heb begrepen dat deze hoog blijft als je zwanger bent, klopt dat?
Ik ben bang voor weer een teleurstelling maar aan de andere kant is deze spanning ook niet te harden.
Zal ik testen of niet?

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Ik heb totaal geen ervaring met het temperaturen maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft..... Ik zelf ben iemand van ik wil het nu weten en mezelf anders niet voor de gek houden dus dan doe ik liever wat vaker een test. Als het niet is dan is de teleurstelling er wat eerder dan wanneer je menstruatie komt en als het wel is dan heb je een reden voor een MEGA feestje.

Succes meid, ik zal voor je duimen!

Liefs

Hoi Moeska,

Tja, ik heb momenteel geen test in huis dus kan ik er nog een nachtje over slapen.

Ik denk dat ik voor het weekend wel een test zal doen, ook ivm evt. een borrel :)

Ik laat het wel weten, bedankt voor het duimen!

Maaike

Hoi,

Ik zou testen hoor, zeker als je NOD al geweest is!!
Is het positief dan heb je idd een reden vor een feestje zoals moeska zegt.
Is het negatief, dan komt heel vaak kort daarna je ongi op gang (spreek helaas uit ervaring ;)

Liefs
Janne

Hoi Maaike,

Ik zou testen hoor, die temp kan toch wel iets dalen. Als ie weer op je " oude" temperatuur zit gaat het de verkeerde kant op.

Heel veel succes en ik duim voor je.

Groetjes Supertje

Hallo allemaal,

Ik heb net getest: niet zwanger....

Ook nog niet ongesteld, maar ik hoop dat dat nog komt. Ik ben al sinds 14 feb. niet meer ongesteld geweest dus op zich zou ik daar al blij mee zijn.

Ik dacht altijd dat je 14 dagen na je eisprong (die ik gevoeld en gemeten heb) zowieso gaat menstrueren, of kan daar ook meer tijd tussen zitten?

Ik baal hiervan, niet persé dat ik niet zwanger ben, maar vooral omdat ik nergens meer van op aan kan, zo lijkt het.
Zo, ik ben even klaar met zeuren.

Groetjes,
Maaike

Hoi Maaike,

Als je zeker van je eisprong bent, zou ik over een paar dagen nog een keer testen. Misschien maak je nog niet genoeg hcg aan. Als het later innesteld duurt het ook langer voordat je kunt zien dat je zwanger bent. Is het over een paar dagen nog negatief zou ik naar de ha gaan.
Ik ken het gevoel dat je eigen lichaam je in de steek laat. Ik kon in het begin (voor de hormoonbehandelingen) er ook niet van op aan. Altijd maar spullen mee voor als je ongi wordt en iedere keer de negatieve testen. Daar word je soms ook hopeloos van.

Hier mag je lekker even zeuren en iedereen begrijpt dat hier maar al te goed.

Liefs

Supertje

Bedankt Supertje,

Ik wacht nog een week af, doe dan evt. nog een test en bel dan de gyn. of ik eerder kan komen dan gepland.

Tot die tijd hebben we andere dingen aan ons hoofd; vandaag hebben we de glasplaat voor het grafje van onze Ryan (26/10 - 1/11 2009) opgehaald en die gaan we morgen plaatsen.

Maar daarna met onze dochter (net 5) naar het strand om lekker van de zon te genieten!!
Groetjes,
Maaike

Terug
Bovenaan