Testen of nog wachten?

<p>hallo allemaal </p><p>ik ben op 1 november gestopt met de pil omda wij voor het eerst willen beginen aan kindjes ik heb op 7 november mijn menstruatie gehad aldus ook op 7 december wij hebben heel wat geklust ik zit dus op een syclus van 36-37 dagen maar 7 januari heb ik mijn menstruatie niet gekregen nu februari ook niet ik heb in janu 2x testen gedaan en ware negatief nu moet ik nrml 7 maart mijn menstruatie krijgen moet ik wachten tot dan om weer te testen of mag dit nu al ik heb weer bang om teleurgesteld te worden</p><p>ik heb sinds 2tal weken constand puistjes in men gezicht een opgezwolle buik en in de onderbuik krampjes ook heb ik soms dat ik uit het niets kan beginen wenen mijn borsten zie ik ni direct verandere ik voel me voor de rest kerngezond wat moet ik doen?of weten jullie het?</p>
 
hey , lijkt erop dat je lichaam last heeft van te ontpillen . erg beu en lastig kan ik me voorstellen ! je hoeft je dus zeker niets vast te pinnen op de 7de van iedere maand . Wat ik heb gedaan is even bloed laten prikken bij de huisarts om men hormonenlevel te laten bekijken. ook kan je altijd even naar de gyneacoloog bellen en raad vragen . als je als lang geen gneacoloog gezien hebt is dit sowieso aan te raden :) wie weet ben je zwanger ?zekerheid is nu meer an welkom lijkt me bij jou :) 
 
Terug
Bovenaan