Testen of toch niet

<p>Hey dames, </p><p>Ik zit momenteel op dag 26 van mijn cyclus. Ik ben onregelmatig en heb dus een cyclus van 27 tot 31 dagen. Niet al te gek. Volgens mijn app die rekent op 29 dagen zou ik dus op kerstdag ongesteld worden en zou ik 11 december mijn ovulatie hebben gehad. Nu hebben we wel geklust 7 en 10 december. Toen had ik ook meer afscheiding en zelf meer zin.</p><p>Nu heb ik sinds woensdag erg gevoelige borsten en zelfs met mijn BH aan doen ze echt pijn. Ook ben ik wel sneller humeurig, chagrijnig en 2 min. Later kan ik gewoon weer lachen. Donderdag begon ik ook steekjes te krijgen in mijn onderbuik. En nu is het meer een drukkend gevoel. </p><p>Heb nu wel vaker voor net voor mijn NOD gevoeligere borsten maar niet zo pijnlijk. </p><p>Zitten ondertussen in ronde 30. En nog steeds weet ik niet wat doen ? zou ik nu morgenvroeg er een test tegen aan gooien of nog wachten en tot wanneer zouden jullie dan wachten?? </p>

Kerstdag duurt nog wel even. Dik kans dat je nog negatief test. Ik zou wachten tot de dag na je NOD. Ik had nooit gedacht dat ik het geduld tot dan kom opbrengen, maar ik wilde niet riskeren dat ik in de loop van die dag nog ongesteld zou worden en me de teleurstelling van een negatieve test had kunnen voorkomen. 
Qua klachten dacht ik ook van alles te voelen, ook toen het niet raak was, dus of je je daarop echt kunt beroepen?
Succes ;)

Om teleur stelling te voorkomen zou ik ook pas over en paar dagen testen. Kerst duurt nog eventjes . 
En grote kans ook al ben je zwanger dat je nu nog negatief test.
Ik testen de dagen voor mijn nod ook  negatief ook toen ik zwanger bleek te zijn.  Ik was hiervan over de zeik en verdrietig terwijl ik dus eigenlijk gewoon zwanger was.
Dus ja wachten is vervelend en moeilijk en duurt lang. Maar wat zou het een mooie verassing zijn met kerst ?
Succes.
Duim voor je op een positieve test ?

Ghoh ik voel het echt omdat ik mij er niet te veel meer mee bezig houd eigelijk. Word er een beetje moedeloos van ondertussen. 
En kerstdag zou een cyclus van 29 dagen zijn maar het kan dus ook 31 dagen worden of 27 of 30 die heb ik allemaal al gehad de voorbije 2,5 jaar ?. 
27 dagen zou willen zeggen dat ik ze maandag zou hebben. Ik kroop daarnet echt bijna in elkaar van de krampen. 

Zou inderdaad wel een mooi geschenk zijn. Ik verjaar ook dinsdag en ga lekker eten bij de familie en schoonfamilie. Waar meestal dus de drank ook rijkelijk vloeit. Ik weet als ik niets drink mijn vriend zelfs zegt als je niet hebt getest en je weet dus niets ik er niet te veel mag mee bezig zijn...
Ja handig dus ?

Ik heb ook een onregelmatige cycles (21-26 dagen), maar de fase na de ovulatie was bijna steevast 13 dagen tot de dag van ongesteldheid. Heb jij mss ook zoiets ervaren in je cycles? Dan kun je daarvan uit mss wel preciezer je nod- datum bepalen?

Terug
Bovenaan