testen of wachten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik maak mezelf waarschijnlijk gek, maar heb als iets van 3 dagen bruinverlies, maar zo weinig en alleen sávonds na het vrijen (sorry). Mijn man zegt dat ik anders voel van binnen zachter zeg maar  sorry ik moet het echt kwijt. zit nu op dag 29, mijn cyclus varieert tussen de 25 en de 33 dagen, maar 28 is meer regel dan uitzondering. Zal ik testen of wachten aaah weet het niet meer wordt ik nu ongesteld of innestelbloeding normaal gaat het heel anders op dokter .nl  begrijp ik  dat dit een innestelbloeding zou kunnen zijn. OOoh heelllp.

groetjes Kriebels

hoi hoi
als je het meeste een cyclus van 28 dagen hebt gehad en nu op 29 dagen zit dan kun je testen
maar las dat je ook al eens 33 dagen hebt gehad
dus zou ik die afwachten maar goed om nog zoveel dagen in spanning te blijven is ook niet nodig he
hoop alleen dat als je test het niet toch nog te vroeg is
wens je heel veel succes en duim voor een dikke +
liefs tamaar

Dank je wel, voor je lieve reactie. Wilde vandaag een zwangerschapstest halen, maar ben zo misselijk enzo sta helemaal te shacken heb geen koorts, maar wel verkouden. Dus heb me ziek gemeld misschien dat mijn mannetje naar de apotheek durft maar vrees van niet misschien morgen, ik laat het jullie weten. Ik kan denk ik niet wachten hoor tot dag 33!

x Kriebels

succes hoor!! Hopelijk is het raak voor jullie, ik had 3 dagen voor mijn NOD al een positive test dus het kan wel, maar helaas is dit meer een uitzondering. probeer het eens een keer zou ik zeggen dan ben je wat stress kwijt. nee heb je en ja kun je krijgen nietwaar?

liefs sweety (8w1d zw)

Heey!
Ik hoop erg voor je je positief test en ik duim mee!!
Vraagje; wanneer raden ze aan om te testen?Hoeveel dagen na NOD??
xx Zuus

Ha die kriebels,

tja wat een keuzes he?! Je kunt natuurlijk altijd testen, maar dan weet ik niet of de uitslag wel zo betrouwbaar is. Sommige teste zeggen dat ze ook pas goed werken vanaf de eerste dag overtijd. Maar het helpt je misschien wel uit de spanning.
Ik herken het helemaal hoor al die twijfel en spanning.

Meid ik hoop dat het positief voor je uitpakt.

hoi allemaal,

thanks voor de lieve reacties, heb vanavond getest maar negatief. misschien te vroeg ik weet het niet afwachten maar weer.

groetjes Kriebels

he vervelend zeg!

Ik wil je niet telleurstellen maar ik heb altijd een paar dagen voor mn echte ongi van dat bruine spul, dan weer wel, dan weer niet,.. ik hoop natuurlijk harstikke dat je zwanger bent maar hou er rekening mee!

liefs janneke

Terug
Bovenaan