testen op nod of toch nog ff wachten

hey meiden,

ik zit pas in ronde twee, maar kan nu al niet meer wachten...
Omdat ik een mirena heb gehad weet ik niet precies hoelang mijn cyclus is, maar uitgaande van 28 dagen zou ik vandaag mijn NOD hebben.
Heb weinig klachten, beetje opgeblazen gevoel en steken in mijn borsten en sochtens heel licht misselijk, maar verder niets.
Toen ik vorige maand ongi werd had ik een paar dagen daarvoor onwijze last van mijn buik en rug, maar dat heb ik nu dus niet.
Wat zouden jullie doen? vandaag al testen of toch nog een paar daagen wachten of ik toch niet ongi wordt?

Liefs,

Mijn nod is ook vandaag en ik wacht altyd omdat je in de loop vd dag ook nog ongi kan worden..... Vind het altyd zo zonde vd test.

Succes en ik duim voor je dat je zwanger bent!

Hi beauty,

thnx, je hebt gelijk, is natuurlijk zonde, maar wachten is zooooo......... ;-) (en dit is dan pas mijn 2e ronde)

ach, tenminste zitten we samen op het wachtbankje...

Laten we hopen dat de ongi voor ons allebei uitblijft!

Hoi hoi,

Moeilijk he? Elke keer wachten. Maar ik zou nog even wachten met testen. Is vaak ook zonde van zo'n test.

Succes met wachten meid! Ik weet precies hoe het voelt.

Liefss

Ik test bijna nooit, pas als ik 5 dagen over tijd ben ofzo. Met 18 rondes voor de eerste en nu al weer 16 voor de tweede zou ik er een vermogen aan uitgegeven hebben ;-)

Ik zou persoonlijk minstens 1 of 2 dagen wachten, nu je nog helemaal geen idee hebt of je cyclus wel 28 dagen duurt. Maar ja, wachten is moeilijk ;-)

Succes!
Wenser

ik test meestal een dag na mn nod en hiermee ook 4x positief getest! helaas uiteindelijk fout gegaan. met de zwangerschap van mn dochter had ik bij de huisarts al na 23 dagen een positieve test.!

succes!!!

Je kunt ook de testen van de Kruidvat gebruiken, die zijn maar 2 voor 5 euro! Ik heb die altijd standaard in huis. Hier nog 3 dagen voor NOD, maar goed is pas weer ronde 1 dus ik ga er vanuit dat het niet gelijk raak is.

de duivels zijn er, vannochtend gekomen... dus toch goed dat ik ff heb gewacht. Misschien dat mijn cyclus wel gewoon 29dagen is.
Moet zeggen dat het wel tegenvalt om weer gewoon ongi te worden na 4,5 jaar de mirena te hebben gehad. Hoop maar dat het de volgende ronde raak is, dan ben ik ook meteen weer voor 9mnd van die vervelende duivels af!

Liefs,

Terug
Bovenaan