Testen terwijl je weet dat het er nog veel te vroeg voor is.. beetje dom

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een test gedaan. Beetje dom omdat ik zou moeten kunnen weten dat hij toch wel negatief is. Woensdag is pas mijn NOD dag en toch loop ik naar de winkel om een test te halen. Hoe onnozel??

Ik hoopte gewoon dat mijn lichaam (net als bij mijn vorige zwangerschappen) zoveel hormonen aan zou maken dat je het nu al zou kunnen zijn. Met mijn vorige zwangerschappen heb ik netjes gewacht tot   na mijn NOD dag.. ik kon nu gewoon niet wachten.. Sukkel...

Heitje

Hoi hoi,

Je moet jezelf toch niet zoveel afkraken hoor.

Ook ik moet woensdag ongesteld worden(1ste keerna mk)maar heb ook mijn vermoedens dat ik misschien wel weer zwanger zou kunnen zijn.
Vanmiddag of morgen ga ik ook testen ,dus je bent echt niet de enigste die niet zolang kan wachten hoor!

Succes .ik hoop voor je dat de test snel positief mag zijn

liefs Caro

Dan zijn we allemaal onnozel want ik denk dat 80% van alle meiden hier te vroeg testen gewoon omdat we niet kunnen wachten. Mijn nod is dinsdag maarrrrr ik wacht tot donderdag. Gewoon omdat ik van vele hoor dat ze een test doen en alsnog ongi worden.

spannend allemaal...

Ik weet het ook wel maar ik snap gewoon niet van mezelf dat ik niet heel even nog kan wachten! Maar ja.. ik ga nu maar wachten tot donderdag. Want ik ben altijd heel regelmatig ongesteld. Echt op de dag af...

Succes allemaal!

Hoi ik heb meestal een cyclus van 25 dagen maar soms van 28, ik houd voor mijn NOD dus maar 28 dagen aan.....maar zoals de afgelopen twee maanden, heb ik allerlei symptomen(zere borsten, misselijk duizelg dussuh....ga ik twee dagen voor mijn nod testen, alleen de NOD wanneer ik 25 daagse cyclus zou hebben, haha) voor mijn langere cyclus dus veel te vroeg, pure verspilling denk ik na de test, die natuurlijk hartstikke negatief is.

maaruh....een paar dagen later nog steeds symptomen....dus weer een test, twee dagen voor mijn 28daagse NOD, en weer negatief.
Pure verspilling denk ik dus weer.... en dan...precies op mijn NOD komen de rode duivels, stipt op tijd!!!

wat heb ik hier van geleerd???? helemaal niets, vorige maand heb ik er ook twee verspild....maarrrrr ik rook niet en ik drink niet ben alleen gokverslaafd(die test doen is tenslotte net zo verslavend en spannend als krassen)

succes!!!

Terug
Bovenaan