Testen van internet net zo betrouwbaar als van de drogist

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik wou even weten wat jullie ervaringen zijn met testen van internet. Oa. de clearview en midstream test. Ik heb een clearview test gedaan afgelopen woensdagavond. Er verscheen een heel vaag streepje. Nu kun je deze in het licht houden, maar het streepje was/is zo vaag dat als je de test in het licht houdt dat je dan niks meer ziet. Ik had die week ervoor donderdag een test gedaan bij de ha, maar deze was negatief. De dag erna vrijdag had ik eetst bij veel slijmverlies wat licht rozig bloedverlies. Later werd dit donkerbruin verlies, ik dacht dat ik eindelijk weer ongi werd, maar het zette niet door. Het was ook niet continu aanwezig.
Ik weet niet goed wat te doen, en ik wil mezelf niet gek maken en ga pas a.s. vrijdag testen. Ik voel niet veel, ja soms een steek in de borst of buik maar niet wat ik bij mijn eerste zwangerschap voelde (miskraam gehad).
Zijn de testen betrouwbaar?

Gr mayke

he mayke

wat is die internetsite waar je die kan doen??

alvast bedankt

hallo lieve mensen,
ik ben denise, 33 jaar en een zoontje van bijna 2. mijn vriend wilde al graag dat ik veel eerder stopte met de pil, maar kindje nr1 kwam erg snel en onverwacht en wilde nog eventjes van hem alleen genieten. Dus eind september ben ik pas gestopt. Ik dacht we laten het gewoon op zijn beloop en we zien wel, vast weer raak na 1 keer. Stom, stom, want zo makkelijk gaat het natuurlijk helemaal niet. Want nu begint het echt te kriebelen.....
Was deze maand 8 dagen overtijd, dus ik had zeer goede hoop. Maar helaas, ook bij mij kwamen die rooie duivels om de hoek kijken!!! Op naar de volgende ronde, wil nu toch gaan temp. en evt ovu.testje kopen. Maar heb s`middags getemp. en lees dat het in de ochtend moet, dus ben alweer verkeerd bezig. Wel een gedoe allemaal zeg. En dan moet je ook wel net kunnen. Ik wens jullie allemaal veel suc6 en heb gelezen dat sommige van jullie in tussen al zwanger zijn geworden dus er is hoop. En Pooky is gaat het met jou? Heb nx meer van je vernomen of misschien heb ik niet goed gekeken, liefs denise

Terug
Bovenaan