Testen van Mat Care (zwangerschapstest.nu) wel betrouwbaar ?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik las net het berichtje van Leonie over de testen van Romed.

Ik heb zwangerschapstesten besteld op www.zwangerschapstest.nu.
Ze zijn van het merk Mat Care.

Zijn deze wel betrouwbaar? Heeft iemand van jullie ervaring met deze testen, of ken je iemand die ze heeft gebruikt?

Groetjes,
Esprit

Hoi Esprit,

Een tijdje terug  had ik ook testen bij zwangerschaptesten.nu besteld. Ik had toen de duurste van de serie besteld. Aangezien ik een licht ongeduldig typje was, heb ik ze vorige maanden ook al gebruikt terwijl ik niet  zwanger bleek te zijn. De testen bleven dat ook alle drie negatief. Dus gelukkig geen vals positieve test! Ik denk dat die testen verder wel betrouwbaar zijn. Mocht je een positieve test hebben kun je altijd nog een andere test erna doen.

Dat heb ik namelijk ook gedaan.   Deze maand heb ik de test van etos gebruikt en die gaf 's morgens een licht streepje. Daarover heen heb ik 2 digitale testen ('s middags en de volgende dag) van clearblue nog gebruikt die waren allebei zonder twijfel positief.  Alleen zijn die wel een stuk duurder. Maar omdat ik toch echt wel zekerheid wilde hebben en niet alleen vage lijntjes heb ik het toch maar wel gekocht.

Heel veel suc-6 deze maand!!

Liefs Nanda

hoi
ik heb zojuist zitten kijken op die site .Ik vind wel dat die van mat care erg op die van romed lijken.

Ik was aan het overwegen om zo'n zwanger worden pakket te nemen met die ovulatietesten maar ik weet het nu niet.
Het werkt in principe hetzelfde als die van romed met die pipet erbij ,en ik vond die erg verwarrend.Ik deed ze wel goed maar de uitslag was elke keer weer anders.

Misschien dat ik toch die van clearblue neem ook al zijn die veel en veel duurder.dan weet ik zeker dat ze goed zijn.

groetjes

Hoihoi!
Deze zijn prima hoor. Zijn alleen wat eenvoudiger in ontwerp en wat minder plastic gebruik. Daarom zijn ze een stuk goedkoper. Er zit ook geen groot marketingapparaat achter. Dus ik zou het wel weten!
Ze hebben mij in elk geval nog nooit bedrogen!

Terug
Bovenaan