testen via internet?

A

Anoniem

Guest
Hey!

Nog een vraagje van mij: ik lees dat jullie vaak zwtesten kopen via
internet. Is dat betrouwbaar? Waar kun je die bestellen? Welk merk is
het beste? Zijn ze in verhouding goedkoper?

Nou toch wel meer dan 1 vraagje...

Groetjes,

Manon

Hoi, die kan je vinden op www.zwangerschapstest.nu
Ze zijn van het merk: Mat Care
Ik heb er gisteren eentje gebruikt en vandaag. (helaas negatief). Op zich vind ik ze wel goed in gebruik. Maar ik heb nog nooit een andere gebruikt dus ik kan ook niet goed vergelijken.
Voor 3 stuks betaal je 3.99 + 1.50 verzendkosten. Binnen 2 dagen in huis in witte envelop. Je moet wel vooraf betalen.
Er staat dat je ze al vanaf 4 dagen voor je NOD kan gebruiken, maar dat lijkt mij persoonlijk heel sterk. (Zie ook ander onderwerp).
Zijn er mensen die ervaring hebben met Mat Care?

hallo,

Ik heb ook die testen gebruikt van mat care, en alledrie negatief helaas.
Zelf vroeg ik me dit ook af, zijn ze wel zo betrouwbaar als op de site staat? Er staat wel een reactie maar die kan evengoed zelf verzonnen zijn door die ploeg.
Op dit moment ben ik 10 dagen overtijd maar niet zwanger volgens de test.
Mijn cyclus was niet helemaal regelmatig voor ik de pil ging slikken  maar scheelde hooguit 2 dagen, en geen tien!
Ik vraag me ook af of er mensen zijn die een positive uitslag met deze mat care gehad hebben?

liefs Esther23

hoi dames,
of die zwangerschapstesten van mat care goed zijn kan ik jullie niet vertellen,
wel heb ik al goede reacties gehoord over de ovulatietesten van mat care.
ook ik heb de zwangerschapstesten in huis bij mij was hij ook negatief maar ik wed idd twee dagen later ongi. balen!!!!!
groetjes pally

hoi meiden, ik heb die testen ook al een tijdje gebruikt, deze soort testen door middel van een pipetje, gebruiken we ook bij de geneeskundige dienst van de marine waar ik werkzaam ben. Daar hebben we goede ervaring mee. Dus gewoon kopen, en veel succes, natascha

Terug
Bovenaan