Testen voor je NOD betrouwbaar???(Sensitest midstream)

A

Anoniem

Guest
hallo

Ik heb even een vraag:

Ik probeer al 8 maanden zwanger te worden, zonder resultaat. Waarschijnlijk omdat ik er gewoon teveel mee bezig was. Nu deze maand is het anders, niet echt getimed (dacht ik) dus ook minder mee beziggeweest tot dat mijn vriend een paar dagen geleden zei: volgens mij ben je echt zwanger hoor!

Ik dus vrijdag ( 2 dagen voordat ik ong moest worden) een test gedaan van sensitest midstream en ja hoor...POSITIEF!!! Gisteren (een dag later) weer gestest en weer POSITIEF! Heeft iemand ervaring met testen  VOOR de NOD? en met sensitest????betrouwbaar ja of nee?

Vandaag zou ik eigelijk ong moeten worden en idd ook ONG achtig gevoel in mijn onderbuik, gister ook een beetje, heeft iemand hier ook last van? Hoop echt dat ik ECHT zwanger ben en niet ong wordt straks....

groetjes jessica

Nou, Jessica ik denk dat je wel zwanger bent hoor meid.
we zeggen altijd streep is een streep
DUSSSSSSSSSSS

GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jessica; Je bent zwanger hoor!!! Van harte gefeliciteerd! Ik heb zelf ook 3 dagen voor mijn NOD getest en daar verscheen een licht streepje. Ik heb verder elke dag getest en op mijn NOD had ik al een duidelijke streep. En ondanks en ongigevoel ben ik nu toch al 6 weken en 2 dagen zwanger.

Geniet er lekker van!

Hallo Jessica, gefeliciteerd hoor. Je bent echt zwanger, ik had ook ongigevoel toen mijn nod was en nu ben ik al weer 20 weken zwanger. Geniet ervan!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan