testen voor je NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

ik wou vragen of jullie bekend zijn meet een vroege zwangerschaptest Point. Jij kan testen al 5 voor dat je ongestel moet worden ( 10 dagen naar de "klussen")
Ik heb hem zien staat bij Etos en nu ook ogezocht op http://www.drogisterij.net/Test_point_thuistest_vroege_zwangerschapstest/P/771775

hebben jullie zelf al ervaring mee?

wie weet is het wat een van jullie, ik denk aan om hem te bestellen

groetjes boontje

Hallo Boontje,
Ik zou als ik jou was er niet aan beginnen, vaak gaat het met de innestelling mis. Dus dan heb je onnodig verdriet.
Succes met zwanger worden!

Liefs Vissen
6 weken zwanger

Hoi,

Ik heb ooit zo n test gedaan en een paar weken daarna werd ik alsnog ongesteld terwijl die test positief aangaf erg telleurstellend.
groetjes Mij

hallo

ja daar zit wat in........ bedank voor jullie meening, dan nog maar liever een weekje wachten

ten eerste Nicered als je nog weken daarna ongesteld werd dan lijkt me dat toch een miskraam! dan had je het alsnog positief getest toch vanaf je nod?

ik heb dus wel een vroegere test gedaan! 3 dagen eerder! mega positief en inmiddels al 3 keer het kindje gezien!! het kan ook gaan na je Nod dus ik snap het niet waarom je niet zou kunnen testen, dan heb je puur voor jezelf een beetje zekerheid! het kan de 1e 12 weken alsnog fout gaan..
maar ik denk graag positief!

succes meid

liefs

er staat het kan ook gaan na je nod! dat moet fout gaan zijn!

Het beste kan je pas gaan testen als je echt overtijd bent of 1 of 2 dagen voor je NOD, zo voorkom je een hoop kosten (allemaal testen) en teleurstelling als het toch niet zo blijkt te zijn.
Bij sensitest kun je ook 4 dagen voor je ongi testen en die zijn ook niet duur, check maar op internet.

Succes!

ik heb ook eerder positief getest en ben nu 16 weken zwanger
5 dagen vind ik ook veel zou een dag of 1-2- doen.
beste is wachten maar o zo moeilijk

bij mijn zoontje ook 2 dagen te vroeg positief getest

groetjes moekje en succes

Terug
Bovenaan