Testen voor nod.. onzeker

<p>Dag lieve dames</p><p>Domme ik is gaan testen voor mijn NOD. 4 dagen maar liefst. En ja, een hele lichte streep. Op 3 en vandaag 2 dagen voor NOD positief. En CB digitale test positief. Toch ben ik zo onzeker. Ik heb 2 eerdere zwangerschappen gehad en daarbij testen ik altijd pas na de NOD met een knal streep. Die knal streep is er nu niet..  is dat normaal? Heeft iemand ervaringen hiermee? </p>
 
Hoi meid,
Allereerst gefeliciteerd! Wat spannend.
Ja hoor dat is heel normaal. Bij mijn eerste had ik ook een knalstreep. Bij mijn tweede ook. Nu zwanger van mijn derde en pas een week na NOD (ik had nog een test over) pas echt een knaller. Daarvoor allemaal dunnere lijntjes en net voor NOD bijna zo vaag dat ik het tegen het licht moest houden om het te zien. Inmiddels 12 weken zwanger 
 
Heel normaal en heel herkenbaar. Bij de eerste getest 2 dagen na NOD. Een echte knalstreep. Voor de zekerheid nog een test de dag erna en toen wisten we zeker dat ik zwanger was.
Nu bij de tweede testte ik positief 5 dagen voor NOD met een hele lichte streep. Ik heb denk ik wel 10 of 12 tests gedaan de dagen daarna om er zeker van te zijn. Net zolang tot ik, ik denk een week na NOD, geen dikkere streep kon krijgen. En nog was ik zo onzeker of het wel echt zo was.... inmiddels ruim 18 weken zwanger van ons tweede wonder ?
 
Hey!
Ik zit in dezelfde situatie! Alleen bij mij 2 dagen voor mn NOD getest en een héle lichte streep.. Ik zit in een fertiliteitstraject, dus bloed laten nemen en mn hcg waarde is heel laag. Ik ben zo bang omdat we er al 3 fout gelopen zwangerschappen hebben op zitten.
 
Ik had pas ongeveer een week na NOD een teststreep die even duidelijk was als de controlestreep, maar toch al een paar dagen voor NOD positief getest, zowel bij mijn zoontje als bij mijn huidige zwangerschap. 
 
Terug
Bovenaan